iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Problemen met applicaties updaten / bijwerken (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/77816-problemen-applicaties-updaten-bijwerken.html)

thijsbc 30-10-10 19:54

Problemen met applicaties updaten / bijwerken
 
Help, ik word gek: het lukt me niet meer in de store of waar dan ook mijn apps te updaten. Ik kan gewoon nergens meer 'apps bijwerken' vinden in store menu of iPhone menu. Kan iemand mij even op weg helpen?

pjuter 04-11-10 08:16

Dit heb ik nu ook, nieuwe app downloaden lukt wel, maar als ik een bestaande app wil bijwerken/updaten op de iPhone, krijg ik de melding verbinding met de iTunes server is mislukt.....

Pluis1964 04-11-10 12:38

Hai.

Dij van mij blijft op wachten staan en kan ik ook niet verwijderen. Help.

Rick

fgeer 04-11-10 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluis1964 (Bericht 595959)
Hai.

Dij van mij blijft op wachten staan en kan ik ook niet verwijderen. Help.

Rick

Had ik ook vandaag. iPhone opnieuw opstarten en het werkte weer. Ik vermoed een bug in het update proces op de servers van Apple.

DenniZ85 04-11-10 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pjuter (Bericht 595856)
Dit heb ik nu ook, nieuwe app downloaden lukt wel, maar als ik een bestaande app wil bijwerken/updaten op de iPhone, krijg ik de melding verbinding met de iTunes server is mislukt.....

hier hetzelfde verhaal.. krijg ook steeds de melding verbinding met de iTunes server is mislukt...

jemmie 04-11-10 15:22

Zou het hier iets mee te maken hebben :)

Europese Apple Stores offline - iPhone - iPhoneclub.nl

uluru1964 09-11-10 06:59

iGizmoz in App Store niet te vinden....
Laatste iPhoneclub tip geeft aan dat iGizmoz is te vinden in App store, helaas niet te vinden. Of moet je naar de USA Ap store ??

erdorst 13-11-10 17:02

apps updaten
 
Op zaterdag 13 november hetzelfde probleem. Noch via itunes, iPad of iPhone lukt het om apps te updaten. Appshopper geeft aan dat er wel updates zijn. Programma verwijderen en opnieuw installeren geeft wel een nieuwe versie.
Opnieuw opstarten van apparaten helpt niet. Opnieuw inloggen ook niet. Verbinding maken met iTunes mislukt steeds als het gaat om updaten. Programma´s kopen, zoeken enz. kan wel.

Cynt76 13-11-10 22:00

Ik heb hetzelfde probleem sinds afgelopen donderdag.... kan wel updaten door de app opnieuw te downloaden. Nieuwe apps downloaden is ook geen probleem, maar bestaande apps updaten lukt niet......

FridgeNL 13-11-10 22:09

Hier ook hetzelfde probleem, ben nu bezig om iTunes te updaten en hopelijk geeft dit een oplossing. (Zat nog op 9.2.1.5 en nu naar 10.1.0.54) Edit: Dat heeft dus ook niet geholpen :(

Cynt76 13-11-10 22:10

Updaten heeft voor mij niet tot de oplossing geleidt. Hopelijk na de update tot 4.2 op de Iphone

FridgeNL 14-11-10 09:59

Het ligt ook niet aan mijn account, switchen naar mijn US account geeft hetzelfde probleem, ik kan echter wel op beide accounts updaten via mijn oude 3G. Ben al uitgebreid op zoek geweest naar een oplossing maar kan er echt niets over vinden.....

FridgeNL 14-11-10 15:07

Okè......wat heb ik allemaal geprobeerd.....

1. Inloggen op mijn NL account (geen verbinding)
2. Inloggen op mijn US account (geen verbinding)
3. Inloggen op zowel Wi-Fi als 3G
4. FW geupdate van 4.0 naar 4.1
5. Inloggen zonder en met JB

Het heeft allemaal niet geholpen, kan nog steeds apps niet updaten :confused:

MichaelJ 14-11-10 15:10

Ik was hier al een topic over begonnen.. Maar ben dus niet de enigste ;) Ik ga denk een restore doen, hopen dat het dan opgelost is.. Maar denk dat aan de servers van Apple ligt.. Wel irritant!

FridgeNL 14-11-10 15:25

Jij schrijft in het topic dat je was begonnen dat je wel met iTunes kan updaten, dat kan ik zelfs niet.....

FridgeNL 15-11-10 22:05

Heb vanmiddag toen ik uit mijn werk kwam mijn iPhone hersteld naar fabrieksinstellingen, er vervolgens een aantal apps opgezet waarvan ik wist dat er updates van waren. En.....het updaten lukte :)
Vervolgens andere apps geïnstalleerd in batches, op een gegeven moment na een aantal batches apps te hebben geïnstalleerd toch weer hetzelfde probleem. Van de laatste batch elke app stuk voor stuk verwijderd en getest, na het verwijderen van de app "Ship Finder" was de melding in de appstore weg! Deze app ook verwijderd in iTunes en daar kon ik ook ineens weer updaten.

xa4cornelis 16-11-10 10:01

Na het lezen van FridgeNl z'n post, geprobeerd shipfinder te deleten, en jahoor daarna kon ik gewoon weer updaten, thanks :D

erdorst 16-11-10 11:05

App updates ontvangen
 
Geweldig van FridgeNL! :) Shipfinder verwijderd en ik kon meteen weer updates ontvangen. Toch slecht voor een betaalde app dat deze het systeem zo in de war gooit.

FridgeNL 16-11-10 16:06

Zag gisteren ook dat de app niet meer te verkrijgen was in de appstore.
Beetje wazig weer van Apple natuurlijk, app uit de store verwijderen maar er verder geen ruchtbaarheid aan geven......

runner70 17-11-10 08:22

updates apps
 
Hallo,

Wie kan mij helpen?
Sinds gisteren gaat er iets fout bij het updaten van mijn apps
Ze blijven op "wachten" staan.
Dit is al sinds gisterenmiddag, kan ze ook niet verwijderen
Heb iphone4 met 4.1 org belgish simlock vrij model

Bomans 17-11-10 09:15

Even je iPhone herstarten. App zou wel moeten geïnstalleerd zijn.

neoflux 17-11-10 10:04

Ik heb ook +/- hetzelfde probleem.

Ik heb 'n nieuwe iPhone 4 sinds maandag. Ik configureerde 'm uit 'n reservekopie van m'n "oude" iphone 4 en kon niks meer updaten. Gisteravond heb ik 'm als nieuwe geconfigureeerd, en nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb echter nooit Shipfinder gedownload of geïnstalleerd...

Ik krijg dus steeds de melding dat er een extra verificatie nodig is voor de iTunes store. Ik moet meerdere malen mijn Apple ID wachtwoord ingeven, en na heel lang wachten krijg ik dan pagina waarop al mijn gegevens staan. Daar moet ik mijn CVC code van mijn VISA kaart ingeven en tap ik vervolgens op "gereed" of "ga". Opnieuw een lange laad/wachttijd, waarna er doodleuk de melding dat de iTunes Store momenteel deze bewerking niet kan uitvoeren en dat ik het later opnieuw moet proberen op het scherm verschijnt.

Ik probeer het nu al 3 dagen, heb heel het internet afgeschuimd op zoek naar 'n oplossing in zowel het Nederlands als het Engels. Blijkt dat veel mensen het probleem hebben, maar dat er nergens een oplossing lijkt te zijn....

WDS001 17-11-10 13:48

 Verplaatst naar: Problemen met App Store of App Store-applicaties

bloemenwinkel 17-11-10 19:36

Updates en problemen
 
Ik had al een tijdje whatsapp, shazam, pingchat, msn en navigatie een tijdje erop staan. Maar toen kreeg ik meldingen van updates voor shazam en whatsapp. Het duurde zolang een dag voorbij en nog steeds niks, na een paar dagen heb ik me iphone 3gs maar hersteld naar fabrieks. Alles stond er weer normaal in. Nu probeer ik whatsapp te downloaden daar komt totaal geen verandering in van dat het wordt gedownload. Daarvoor had ik alles proberen opnieuw te downloaden voor dit geval maar kon whatsapp niet downloaden omdat het al geinstalleerd was volgens appstore :S

Ik weet ook eigenlijk niet totaal waar het aan ligt of wat dan ook. Wat zouden de problemen kunnen zijn eigenlijk?

ronald24e 17-11-10 20:20

Ik heb ook weleens last gehad van het updaten via de iphone zelf.
Later heb ik de iphone even opnieuw opgestart en aan itunes gehangen en toen alles even via itunes gedaan.
Daarna eigelijk nooit meer last gehad, en met de iphone 4 is het me ook nog niet gebeurt trouwens, denk dat het misschien een keer kan gebeuren als het downloaden van de update niet helemaal vlekkeloos verloopt en je dus een fout hebt zitten in de app.

Timmeh_ 17-11-10 21:18

Als je niet kan updaten op je iPhone zelf, kan je gewoon de applicaties updaten via iTunes op je computer. Vervolgens synchroniseren en dan worden de applicaties op je iPhone ook geupdate.

bloemenwinkel 17-11-10 21:21

ik heb het geprobeerd via itunes paar dingen op een ding na whatsapp heb ik via app store gedownload via me iphone. Alleen die staat nu continu op wachten... Hoe krijg ik dat goed voor elkaar?

Timmeh_ 17-11-10 21:27

// Discussies samengevoegd.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloemenwinkel (Bericht 601601)
ik heb het geprobeerd via itunes paar dingen op een ding na whatsapp heb ik via app store gedownload via me iphone. Alleen die staat nu continu op wachten... Hoe krijg ik dat goed voor elkaar?

Na het synchroniseren komt WhatsApp ook op je computer te staan. Mocht dit toch niet het geval zijn, download hem dan nog eens via de AppStore op je computer (je hoeft er niet nogmaals voor te betalen). Daarna weer synchroniseren.

bloemenwinkel 17-11-10 21:40

ik heb het geprobeerd op me pc via appstore synchroniseren maar itunes doet helemaal niks.

Timmeh_ 17-11-10 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloemenwinkel (Bericht 601608)
ik heb het geprobeerd op me pc via appstore synchroniseren maar itunes doet helemaal niks.

Probeer dan eens de andere optie die ik net gaf:
1) Verwijder WhatsApp van je iPhone
2) Download WhatsApp via de AppStore in iTunes op je computer (nogmaals, je hoeft hier niet nog een keer voor te betalen)
3) Je iPhone synchroniseren

bloemenwinkel 17-11-10 22:09

dat lukt niet, want als ik een icoontje vast hou beginnen ze te trillen. Nou trillen ze allemaal kan ze ook verwijderen omdat whatsapp wachtend staat kan ik die niet verwijderen.

Ik snap de opties wel maar als ik whatsapp niet kan verwijderen heeft het weinig zin of ik moet me indeling van me beeldscherm op fabrieks zetten.

Timmeh_ 17-11-10 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloemenwinkel (Bericht 601629)
dat lukt niet, want als ik een icoontje vast hou beginnen ze te trillen. Nou trillen ze allemaal kan ze ook verwijderen omdat whatsapp wachtend staat kan ik die niet verwijderen.

Ik snap de opties wel maar als ik whatsapp niet kan verwijderen heeft het weinig zin of ik moet me indeling van me beeldscherm op fabrieks zetten.

Okee, twee andere opties die me zo te binnen schieten om WhatsApp te verwijderen:

probeer eens een Hard Reset (je Home-button en je Lock/Awake-button tegelijk ingedrukt houden totdat het Apple logo in beeld verschijnt)

Of

Probeer eens om je iPhone aan te sluiten aan je computer, klik op je iPhone en dan in het tabblad Applicaties. Daar zie je je iPhone om de applicaties te herindelen/installeren/verwijderen. Als daar WhatsApp tussen staat, kan je proberen erop je klikken en dan te verwijderen.

bloemenwinkel 17-11-10 22:31

ik heb geprobeerd de hardware tot fabrieks en het beeldscherm. Kreeg whatsapp er niet van af, maar het probleem is opgelost op een of andere rare manier. Want kan gewoon whatsapp weer in. Bedankt voor je opties als nog, wat zouden de eventuele problemen kunnen zijn denk je?

erdorst 18-11-10 21:35

Shipfinder als oorzaak probleem?
 
Ik heb nog even contact gehad met Pinkfroot.com, de ontwikkelaar van Shipfinder. Volgens hen is er bij Apple zelf iets misgegaan met de app. Hoe dan ook, de app staat weer te koop in de store en ik heb er geen problemen meer mee. Leuke app trouwens :-)

Macbookto 18-11-10 21:49

Heb ik die dag ook gehad. Er verscheen een grijs mapje en ik kon het niet verwijderen. Er verscheen geen kruis boven. Vandaag hing ik de iPhone aan de Mac om te syncen en was het mapje weg.

3G Ravelli 02-12-10 00:56

Ik sync mijn iphone niet automatisch, en doe alles handmatig erop/eraf.
Nou download ik al mijn apps direct op mn iphone via de appstore. Alleen was 'driver' te groot en heb ik die via itunes gedownload.
Nu ik 'driver' op mn iphone wil zetten, vraagt die of ik al mijn apps wil vervangen voor alleen driver. dat wil ik natuurlijk niet.
De itunes is gemachtigd en muziek erop/eraf halen gaat wel.
Iemand tips?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:26.