//

Find my iPhone instructies

Find my iPhone instructies discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik hem zelf getest en werkt prima egt een nice app en gratis ook...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-11-10, 11:00
xayoub
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Talking Find my iPhone instructies

ik hem zelf getest en werkt prima egt een nice app en gratis ook

Laatst gewijzigd door XIII; 05-12-10 om 17:13. Reden: Spam verwijderd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-10, 14:37
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

En hier vind je de instructies van Apple: Apple - iPhone - How to set up Find My iPhone
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 23-11-10, 14:52
syl46 syl46 is offline
• iOS 11.0
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
En hier vind je de instructies van Apple: Apple - iPhone - How to set up Find My iPhone
Dank je Wouter voor deze uitleg. Hij doe het prima!!
  #4  
Oud 23-11-10, 17:37
robje33 robje33 is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 33
Standaard Find my iPhone/iPad werkt NIET

Beste Mensen,

ik heb mijn iPad gister geupdate naar 4.2. En nu wil ik dat find my iphone/ipad aan gaan zetten. Dus ik ga naar instellingen, mail contacten agenda, en voeg een nieuw mobileme account toe, waar ik mijn apple ID invul + wachtwoord. Hij word goedgekeurd, alleen nu staat er 'niet gecontroleerd', en 'stuur controlemail opnieuw'. Dat heb ik gedaan. En in de mail op de link geklikt & ingelogd op MobileMe. Het probleem is nu echter dat er nog steeds 'stuur controlemail opnieuw' bij instellingen staat.. En ik nog niet op de rest kan klikken..


Zou dit kunnen komen omdat ik eerder dit jaar mijn iPhone 3GS aan mobileMe heb gehad? En hoe is dit te veranderen? Want ik kan via die zoek mijn telefoon app wel inloggen.. Maar ik zie een blauw scherm waarop staat dat ik geen iOS 4.2 devices heb...
  #5  
Oud 23-11-10, 20:17
mvaessen mvaessen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Uhm, ik kan op mijn 3GS gewoon deze app gebruiken en ik kan mijn iPhone ook vinden...
Aangezien er overal meldingen worden gemaakt dat het niet blijkt te werken, ik kan via mijn iPad en iPhone het andere apparaat locken en dergelijk. Ik zit op 4.2.1 GM.

Dus voor de mensen met een 3GS: misschien het proberen waard?
  #6  
Oud 23-11-10, 22:59
sietse sietse is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
En hier vind je de instructies van Apple: Apple - iPhone - How to set up Find My iPhone
Ik heb dit stappenplan gevolgd alleen moet er bij stap 5 een verificatie mail naar je mail adres (Gmail in mijn geval) gestuurd worden. Maar deze krijg ik niet binnen, ik druk dan vervolgens onder accounts -> MobileMe -> stuur controlemail opnieuw, maar nog steeds geen mail

Iemand enig idee?

Ik draai iOS 4.2.1 op een iPhone 4
  #7  
Oud 23-11-10, 23:01
SirOcco31 SirOcco31 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

1. Hoeveel data verbruikt dit? Ik vermoed dat hij constant zijn positie zit door te geven, ook via 3G?
2. Stel dat je een iphone "vindt". Dan is toch het eerste wat je doet de mobile me account af zetten?
  #8  
Oud 23-11-10, 23:05
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SirOcco31 Bekijk bericht
1. Hoeveel data verbruikt dit? Ik vermoed dat hij constant zijn positie zit door te geven, ook via 3G?
2. Stel dat je een iphone "vindt". Dan is toch het eerste wat je doet de mobile me account af zetten?
-Dit gebeurt niet constant, maar slechts wanneer de positie opgevraagd wordt. Het dataverbruik is dus minimaal bij 'normaal' gebruik.
-Daarvoor moet je uiteraard weten dat Find My iPhone geactiveerd is. En of de doorsnee iPhone-dief dat weet.. Als het echt een dief is zie je je iPhone toch niet meer terug, of er nu een Find My iPhone account is op geïnstalleerd of niet.
  #9  
Oud 24-11-10, 05:57
winter200 winter200 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sietse Bekijk bericht
Ik heb dit stappenplan gevolgd alleen moet er bij stap 5 een verificatie mail naar je mail adres (Gmail in mijn geval) gestuurd worden. Maar deze krijg ik niet binnen, ik druk dan vervolgens onder accounts -> MobileMe -> stuur controlemail opnieuw, maar nog steeds geen mail

Iemand enig idee?

Ik draai iOS 4.2.1 op een iPhone 4
Ik heb hetzelfde probleem.
  #10  
Oud 24-11-10, 07:53
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door winter200 Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem.
Kijk eens in je spammap?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #11  
Oud 24-11-10, 09:41
sietse sietse is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Kijk eens in je spammap?
Nee hij zit ook niet bij de spam mail.

Na nog wat verder speuren ben ik op het volgende gekomen.
Ik heb ingelogd met mijn apple ID op de apple site:
https://appleid.apple.com/cgi-bin/We...localang=nl_NL

Dan ga ik naar, Beheer van je naam, ID en e-mailadressen -> Apple ID en primair e-mailadres, en daar staat dan mijn email.
Onder mijn email staat, Niet geverifieerd. Verifieer nu. Als ik daar op klik krijg ik deze melding, Het e-mailadres is al voor een ander Apple ID geverifieerd.
http://att.macrumors.com/attachment....8&d=1290474763

Nou ben ik in mijn postvak gaan zoeken en daar kom ik een oud mailtje tegen, "Verifieer alstublieft het e-mailadres voor uw Apple ID".
Deze open ik en klik op de link, Nu verifiëren > dan kom ik op de apple site terecht en krijg de melding, Het emailadres xxxxxx@gmail.com is al eerder geverifieerd.

Raar dus dat hij zegt dat ik mijn email moet verifiëren terwijl ik dat dus al een hele tijd geleden heb gedaan. Misschien komt daarom ook mijn controle mail van find my iPhone er niet door

Hebben nog meer mensen hier last van? Ik ben al aan het googlen geweest maar nog geen oplossing gevonden...
  #12  
Oud 24-11-10, 09:51
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik heb het zelf alleen op de iPad gedaan. En het vreemde was dat er nooit een verificatie email aan te pas is gekomen.
  #13  
Oud 24-11-10, 10:02
fransio fransio is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 16
Standaard

idem hier.
controlemail waar naar toe? in ieder geval niet naar mijn inbox.
  #14  
Oud 24-11-10, 10:05
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Dan was je e-mail adres misschien al ooit geverifieerd, zelf ooit gedaan, of voor facetime,...
  #15  
Oud 24-11-10, 10:20
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

//Topics samengevoegd
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #16  
Oud 24-11-10, 10:56
maceddy maceddy is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Hoge Noorden
Berichten: 82
Standaard

Nog steeds idioot dat ik op mn 3G S de melding krijg dat apparaat niet wordt ondersteund...
Bullshit!!
  #17  
Oud 24-11-10, 11:32
sietse sietse is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
Dan was je e-mail adres misschien al ooit geverifieerd, zelf ooit gedaan, of voor facetime,...
Nou, Find My iPhone werkt hier nu, de oplossing:
Even een nieuw email adres aanmaken en die dan gebruiken als primair email adres bij je apple ID. Verifieer vervolgens het nieuwe email adres.

Voer dan stap 4 opnieuw uit met het nieuwe email adres, en je komt dan gelijk bij stap 6 uit. Dus stap 5 is alleen voor mensen die hun email nog niet goed hebben geverifieerd, de meeste mensen zullen stap 5 dus nooit tegen komen omdat als het goed is je email al geverifieerd is.

Maargoed er zit volgens mij dan wel een bug in het systeem, want mensen die hun email niet goed hebben geverifieerd hebben krijgen dus ook nooit de controle mail in hun postvak. Dus stap 5 word dan een beetje overbodig.

Net even ingelogged op mobileme en alles werkt perfect, telefoon lokaliseren, vergrendelen, enz

Heb in instellingen-> beperkingen-> sta wijzingen toe-> Accounts een wachtwoord aangemaakt. Dan kun je geen aanpassingen maken aan je email accounts zonder het wachtwoord, en dus niet find my iphone uitschakelen.

Echte dieven zullen de iphone wel meteen uitzetten of de simkaart eruit halen maarja het is iig al een beperking meer.

offtopic:
Ik krijg nu alleen mijn oude email adres niet meer terug gezet in mijn apple ID. Dan krijg ik deze melding, Het e-mailadres is al voor een ander Apple ID geverifieerd. Maar dat ga ik een andere keer uitzoeken, het is even genoeg voor vandaag.

Sietse
  #18  
Oud 24-11-10, 11:54
xayoub
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

ik snap niet waarom jullie moelijk doen, ik neem aan dat iedreen een apple ID heeft, of het nouw hotmail, gmail of wat dan ook. daar kan je dus mee inloggen bij insltellingen>mail,contacten, algemeen> voeg acount toe>mobileme dus je hoef geen nieuwe te maken als je al een apple id hebt.
  #19  
Oud 24-11-10, 12:09
sietse sietse is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xayoub Bekijk bericht
ik snap niet waarom jullie moelijk doen, ik neem aan dat iedreen een apple ID heeft, of het nouw hotmail, gmail of wat dan ook. daar kan je dus mee inloggen bij insltellingen>mail,contacten, algemeen> voeg acount toe>mobileme dus je hoef geen nieuwe te maken als je al een apple id hebt.
Ik heb ook geen nieuwe apple ID aan gemaakt want die had ik idd al, maar alleen het email adres veranderd omdat ik mijn huidige email adres niet geverifieerd kreeg. Dan kreeg ik de melding, Het emailadres xxxxxx@gmail.com is al eerder geverifieerd.

En als je email niet geverifieerd is blijf je bij stap 5 hangen.
  #20  
Oud 26-11-10, 13:21
xayoub
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

@sietse,
wat je dus nog kunt proberen is het volgende Find my iPhone gratis op iPhone3G(S)/iPod
ik hoor het wel als het gelukt is

Laatst gewijzigd door iCulture; 26-11-10 om 16:30.
Reageren

Labels
find my iphone, gratis app, iphone 4, zoek iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3Gs jailbreaken, instructies om het later mogelijk te maken! Door Geohot! segers909 Jailbreak 106 14-09-09 13:38
iPhone: [Windows] Instructies: iPhone 3G Jailbreak Vedett Jailbreak 17 26-10-08 08:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:56.