TomTom app weg na update naar iOS 4.2
Hey allemaal,
Ik heb op 02/10/10 de app TomTom West Europe gekocht. Dit werkte perfect totdat ik gisteren iOS 4.2 heb geïnstalleerd. *Ik heb mijn iPhone moeten herstellen en nu krijg ik de app van TomTom niet meer gesynchroniseerd met mijn iPhone. In de AppStore moet ik er ook terug voor betalen. Wat moet ik hieraan doen? Groetjes |
Heb je dezelfde versie van TomTom en dezelfde iTunes account gebruikt?
Dan zou opnieuw "kopen" gratis moeten zijn. |
Je ziet bij de AppStore toch enkel de laatst nieuwe versie?
|
Citaat:
|
Ja het is de west Europa en ik gebruik hetzelfde account :-s
|
Je hoeft nooit nogmaals voor een applicatie te betalen. Dus gewoon inloggen met het iTunes account waarmee je TomTom hebt gekocht en dan nogmaals downloaden. Je krijgt inderdaad eerst je bevestiging "Weet u zeker dat u TomTom wilt aanschaffen?", dan op ja klikken, zodra het downloaden is gestart krijg je de melding dat je deze applicatie al eerder hebt gekocht en dat de update gratis is.
|
OK, het is gelukt.
Er kwam dus te staan dat het 59,99€ kostte. Ik heb dan toch maar op kopen geklikt, mijn wachtwoord ingegeven en toen kreeg ik inderdaad de melding dat ik deze app al eens had gekocht en dat het nu gratis was. Maar dat wist ik eerst niet. Bedankt voor de hulp! |
Fijn dat je probleem is opgelost!
Omdat dit al vaker gevraagd en beantwoord is gaat hier een slotje op. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00. |