//

Documenten programa gezocht ivm niet werken van N@tschool op de Iphone 3Gs

Documenten programa gezocht ivm niet werken van N@tschool op de Iphone 3Gs discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumgangers, Sinds kort ben ik met een studie begonnen, waar er met N@tschool wordt gewerkt. N@tschool krijg ik niet werkend via de iphone dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-11-10, 16:30
Vissers Vissers is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Vissers
Standaard Documenten programa gezocht ivm niet werken van N@tschool op de Iphone 3Gs

Beste forumgangers,

Sinds kort ben ik met een studie begonnen, waar er met N@tschool wordt gewerkt. N@tschool krijg ik niet werkend via de iphone dus ik download de documenten thuis op me PC en mail ze dan naar mezelf, zodat ik ze kan lezen mijn Iphone 3Gs.

Nu wil ik niet alleen lezen maar ook antwoorden kunnen invullen, hier had ik in eerste instantie gratis office2 plus voor gedownload, maar om mijn werk te kunnen opslaan moet ik een uitbreiding van 4,99 kopen. Nou wil ik best wat geld uitgeven aan iets wat nuttig is, maar niet als het gratis kan of dat er een beter progamma voor is!

Wat zijn jullie ervaringen? En wat raden jullie aan?

Gr vissers
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hulp gezocht, Iphone 3GS + blackra1n wil niet meer opstarten hatcha0001 Archief 2 14-12-09 12:35
synchroniseren van documenten diem iPhone Apps 4 18-11-09 22:20
Hondenfluitjes werken niet op 3gs? borgqueenx iPhone Apps 5 11-11-09 17:43
deel van van progs werken niet op desktop erwindelange Desktop-applicaties 12 29-10-08 00:09
België: CONTACTS werken niet van de Sim watersoul Overige providers België 9 07-09-08 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.