Apps terug krijgen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst een aantal apps gekocht via de app-store. Nu heb ik door bepaalde redenen mijn iphone moeten herstellen... Kan ik ergens die apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps terug krijgen?
Ik heb laatst een aantal apps gekocht via de app-store.
Nu heb ik door bepaalde redenen mijn iphone moeten herstellen... Kan ik ergens die apps er terug opzetten? Bedankt!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon via iTunes opnieuw installeren. Als je ze gekocht hebt hoef je er niet opnieuw voor te betalen. Was wel te vinden op het forum met een zoekopdracht
|
||||
|
||||
Heb je het herstellen wel een reserve kopie terug gezet?
Staan de apps wel in iTunes? Bibliotheek 'Apps' kiezen. En waneer je de iPhone aansluit en wanneer je de iPhone aanklik, vervolgens de het tablad 'Apps' open?
. Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen Laatst gewijzigd door jemmie; 24-11-10 om 18:44. Reden: Extra vragen |
|
|||
|
|||
Sorry, iedere keer als ik iets zoek met zoekmachine vind ik niks?
Ik kijk nu bij apps, ofzo? maar zie ze daar niet bij staan!! |
|
|||
|
|||
Het is gelukt dankje!!
|
|
||||
|
||||
Mooi dat het probleem is opgelost! En omdat dit probleem al meerdere keren aan bod is gekomen gaat dit topic dicht.
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps terug krijgen | MDQ | iTunes | 3 | 21-03-11 19:54 |
Hoe contacten terug is itunes krijgen? | wernerke | iTunes | 0 | 07-12-09 21:01 |
Gewiste note terug krijgen | BernaLi | iPhone algemeen | 0 | 16-08-09 14:46 |
Gekochts Apps terug krijgen? | DutchAppeal | Archief | 1 | 22-12-08 13:24 |
Contacten terug krijgen | ScarskiN | Archief | 3 | 20-07-08 15:44 |
|
|