//

Webapp maken met authenticatie op IMEI

Webapp maken met authenticatie op IMEI discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Lezers, Wij hebben heel wat software draaien, een deel daarvan webbased, andere zaken zelf webbased gemaakt (met iPhone-apps in voorkeur natuurlijk). Er werd mij van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-11-10, 18:41
jochenandries jochenandries is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Koksijde, België
Berichten: 47
Standaard Webapp maken met authenticatie op IMEI

Lezers,

Wij hebben heel wat software draaien, een deel daarvan webbased, andere zaken zelf webbased gemaakt (met iPhone-apps in voorkeur natuurlijk).

Er werd mij van hogere directie gevraagd om gebruikersnaam en wachtwoord uit te schakelen, natuurlijk doe ik dat NIET !
Daarom dacht ik aan het volgende :
Ik zou de iPhone/iPad-homepage willen beveiligen door middel van een check op het IMEI-nummer.
Maar ik vind jammer genoeg geen info op het net over 'how to do it'.

Ik zou de splash-page laten kijken naar het IMEI-nummer, deze laten controleren in een MySQL-database en indien in de database laten doorgaan naar de eigenlijke pagina.
Eigenlijk hoeft het niet onmiddellijk een database zijn, een htaccess zou ook een oplossing zijn.

Kan er mij iemand verder helpen aub ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand die een webapp met mij (en andere?) wil maken? psp2000sam iPhone Apps 24 15-01-10 08:17
IMEI onjuist met itunes galito Archief 4 19-11-07 21:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:48.