iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/78719-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

BrmmG 17-02-11 21:42

Ik moet volgende week een presentatie geven op school. De presentatie heb ik gemaakt in KeyNote en geëxporteerd naar een quicktime bestand dat ik gewoon handmatig kan 'doorspoelen' (een klik is gewoon volgende actie/dia). Nu wil ik eigenlijk die klik met mijn iPhone doen zodat ik niet naast het toetsenbord/muis hoef te staan maar gewoon naar het grote scherm. Is hier een app voor ofzo?

Zal wel niet....

Resh1309 18-02-11 15:40

Er is een app waarmee je je pc of laptop van afstand kan besturen, waardoor je dus ook van afstand kan klikken. De app is van logitech en heet touchmouse. Moet wel een bestandje op de laptop zetten, weet niet of dat een probleem is, anders Ff uitproberen.

imosed 19-02-11 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BrmmG (Bericht 643384)
Ik moet volgende week een presentatie geven op school. De presentatie heb ik gemaakt in KeyNote en geëxporteerd naar een quicktime bestand dat ik gewoon handmatig kan 'doorspoelen' (een klik is gewoon volgende actie/dia). Nu wil ik eigenlijk die klik met mijn iPhone doen zodat ik niet naast het toetsenbord/muis hoef te staan maar gewoon naar het grote scherm. Is hier een app voor ofzo?

Zal wel niet....

Je hebt gewoon keynote remote voor de iPhone, van apple zelf.

Dennis_iPhone 21-02-11 15:24

Dat spel, dat je een bal moet hooghouden. Maar dan via de camera.
Virtual reality iets. Ik hoop dat iemand weet hoe dit heet!

wouter1981 21-02-11 15:29

ARSoccer - Augmented Reality Football Kicker Game voor iPhone en iPod touch (4th generation) in de iTunes App Store

iKnidreeg 21-02-11 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iKnidreeg (Bericht 640147)
Ik ben op zoek naar een applicatie waarin ik kan bijhouden welke films ik gekeken heb en welke films ik nog wil zien.

De site van Moviemeter is een goed voorbeeld, maar ik ben op zoek naar een applicatie voor de iPhone.

Iemand die zo'n applicatie kent?

Bedankt alvast!

Iemand enig idee of zo'n applicatie in de App Store the vinden is?

wouter1981 21-02-11 16:43

Doet GetGlue niet zoiets?

Dennis_iPhone 21-02-11 18:40

Bedankt wouter1981!

iMarnick 21-02-11 23:55

Ik zoek volgende App's: * een App om facturen te maken. * Een App om bestellingen op te nemen MAAR ook ineens zegt wat de prijs is. Dus een App voor garçons.

haesen 22-02-11 09:49

SMS afleverrapporten
 
Ik zoek een app/functie die het mogelijk maakt om SMS afleverrapporten te ontvangen. Of kan dat alleen als je iPhone ge-jailbreaked is?
Bedankt.

BruceSV 22-02-11 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door haesen (Bericht 644793)
Ik zoek een app/functie die het mogelijk maakt om SMS afleverrapporten te ontvangen. Of kan dat alleen als je iPhone ge-jailbreaked is?
Bedankt.

Alleen met jb idd

haesen 23-02-11 08:21

Ok, bedankt voor je reactie.

fedor07 24-02-11 10:18

Hej ik zoek een app (wss jailbreak) die zorgt dat ik, als ik mn iphone op me radio aansluit, ik mn ipod functie nog steeds kan bedienen op de iphone, nu zegt hij : accesoires aangesloten en moet ik via mn radio, de ipod bedienen :(

fedor07 24-02-11 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 644794)
Alleen met jb idd

Zet een uitroep teken voor je bericht en je krijgt een bevestiging

iMarnick 01-03-11 23:21

Ik zoek een app om op voorhand items in te geven met hun eenheidsprijs. En wanneer je dan later alleen nog maar moet aanklikken wat je wil en hoeveel en op het eind het totaalbedrag weergeeft. Er zijn al app's die je kan gebruiken om vb een drank bestelling te doen maar daarbij wordt nooit de prijs weergegeven.

Kan iemand mij aub helpen??

BlackPhone3G 02-03-11 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door haesen (Bericht 644793)
Ik zoek een app/functie die het mogelijk maakt om SMS afleverrapporten te ontvangen. Of kan dat alleen als je iPhone ge-jailbreaked is?
Bedankt.

kan inderdaad alleen met JB, maar dan Jailbreak je hem toch ff;);)

flashingst 05-03-11 13:41

ik zoek een fotografie app die stukjes van een foto weghaald. Heb hem ooit gehad maar geen idee meer waar ie is gebleven?? De app vervangt stukjes foto die je weg wilt hebben/niet mooi zijn, en maakt het blank (hetzelfde als het deel erom heen zeg maar)

ErsinB 05-03-11 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flashingst (Bericht 648215)
ik zoek een fotografie app die stukjes van een foto weghaald. Heb hem ooit gehad maar geen idee meer waar ie is gebleven?? De app vervangt stukjes foto die je weg wilt hebben/niet mooi zijn, en maakt het blank (hetzelfde als het deel erom heen zeg maar)

Probeer retouch even.

flashingst 05-03-11 16:56

that's it! dankjewel!!

Atma 08-03-11 23:30

Ik ben opzoek naar 2 Apps,

1: Ik heb ooit op een 'snel studeer' cursus geleerd om te lezen aan de hand van een aanwijzer (bijvoorbeeld een pen die je over de woorden haalt). Nu ben ik voor m'n ipad opzoek naar een App die in PDF bestanden als het ware steeds een woord 'aanwijst' waarbij je zelf de snelheid kan bepalen.

2: Ik zoek een App welke je de mogelijkheid bied om je Iphone als schrift te gebruiken, tekstvak met lijntjes.

Alvast bedankt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:17.