//

Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer?

Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben op zoek naar een programmatje die je locatievoorziening kan opstarten via Sbsettings als je navigon of tomtom opstart . als je in Sbsettings ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 15-10-11, 04:08
marnicvm's schermafbeelding
marnicvm marnicvm is offline
• iOS 10.3.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ronse ( belgie )
Berichten: 7
Standaard

ik ben op zoek naar een programmatje die je locatievoorziening kan opstarten via Sbsettings als je navigon of tomtom opstart .

als je in Sbsettings de locatievoorziening aanvinkt moet je niet naar je instellingen gaan maar gebeurt dit Aut via je Sbsettings .


weet iemand hoe dit noemt ?


alvast bedankt voor jullie medewerking

Laatst gewijzigd door marnicvm; 16-10-11 om 00:57.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 15-10-11, 05:55
Frederic Verpoest Frederic Verpoest is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

Locatievoorziening dien je goed te keuren voor elke app... Dus als je navigon of tomtom opstart, zal de locatievoorziening automatisch worden aangeroepen door de desbetreffende app.
  #383  
Oud 16-10-11, 00:55
marnicvm's schermafbeelding
marnicvm marnicvm is offline
• iOS 10.3.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ronse ( belgie )
Berichten: 7
Standaard

bedankt voor je medewerking
  #384  
Oud 17-10-11, 07:10
FreekVdberk FreekVdberk is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krisvanraes Bekijk bericht
ik ben op zoek naar een app die me 's morgens wekt met muziek die op mijn iphone staat, op mijn ipod video was dit standaard, eventueel met sluimerfunctie
Afspeellijst -.-''
  #385  
Oud 18-10-11, 13:06
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

Ik zoek : tooltje om s'avonds automatisch de phone in vliegtuig modus te zetten en dan weer de volgende morgen eruit te halen , soort tijdklok voor vliegtuig modus .

Let wel zonder Jb toe te passen
  #386  
Oud 18-10-11, 13:33
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie Bekijk bericht
Let wel zonder Jb toe te passen
Dat gaat niet lukken, tenzij Apple zelf zoiets maakt...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #387  
Oud 18-10-11, 17:56
mabaelst mabaelst is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 93
Standaard Naam spel gezocht

Hallo, een tijd geleden had ik een spel op mijn iPhone staan, maar ik vind het niet meer en weet ook niet meer hoe de naam was!!!!
Kan mij misschien iemand helpen???

Wat ik me nog herinner:

Je moest ergens zorgen dat de zelfde kleur balletjes bij elkaar kwamen en dan verdwenen die. Maar dit moest gebeuren voor de hele rij in de bek van een draak terecht kwamen!!!

Zoiets was het tenminste!!??

Dank bij voorbaat

Bart

Laatst gewijzigd door mabaelst; 18-10-11 om 18:49.
  #388  
Oud 18-10-11, 20:14
iPhoneWolfGirl's schermafbeelding
iPhoneWolfGirl iPhoneWolfGirl is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 36
Standaard

Ben er ook benieuwd naar,,
Weet je al hoe die heet??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2011 om 20:15 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pitah Bekijk bericht
vraagje,

ik was vanmiddag in een winkel en een jonge liet zien met zijn iphone 4 dat hij een plaatje filmde die op de toonbank lag en toen zag je allemaal bewegende animaties op het blaadje. Zag er echt vet uit! maar ben vergeten om te vragen hoe de app heet en kan hem ook niet vinden. Iemand enig idee?
Heb je'm al die naam ben er benieuwd naar,,

mvg

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2011 om 20:17 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door allcopsarebasterds Bekijk bericht
Ik zoek een app die een beller napraat met een grappige stem

kan m nergens vinden ooit is gezien op een samsung galaxy.
weet iemand hoe deze app heet ? moet m echt hebben
Heb je die naam van die app al

Mvg
  #389  
Oud 19-10-11, 12:23
RLB's schermafbeelding
RLB RLB is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 4
Standaard adobe

acrobat reader is er als app
  #390  
Oud 22-10-11, 10:47
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #391  
Oud 25-10-11, 13:59
rikstaals rikstaals is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mabaelst Bekijk bericht
Hallo, een tijd geleden had ik een spel op mijn iPhone staan, maar ik vind het niet meer en weet ook niet meer hoe de naam was!!!!
Kan mij misschien iemand helpen???

Wat ik me nog herinner:

Je moest ergens zorgen dat de zelfde kleur balletjes bij elkaar kwamen en dan verdwenen die. Maar dit moest gebeuren voor de hele rij in de bek van een draak terecht kwamen!!!

Zoiets was het tenminste!!??

Dank bij voorbaat

Bart
Je kunt in de appstore kijken welke apps je ooit op je iPhone hebt gehad. Ga naar App Store > Updates > Aankopen. Hier zou de app die je zoekt als het goed is tussen moeten staan. Succes.
  #392  
Oud 25-10-11, 14:08
RLB's schermafbeelding
RLB RLB is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 4
Standaard

het spel wat je omschrijft lijkt op removem

rieks
  #393  
Oud 26-10-11, 13:02
ilonalinda ilonalinda is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de app van nike+, ik ben weer begonnen met hardlopen en heb een sensor in mijn schoen die mijn afstand en snelheid bij houdt, nu ook een bijhorende hartslagmeter gekocht alleen nu wil ik weten of de nike app me ook kan coachen op mijn hartslag... iemand die me hier meer over kan vertellen? kom er namelijk niet veel verder mee...

Alvast dank!
  #394  
Oud 28-10-11, 09:07
Number Number is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 32
Standaard

Mensen,

Voor mijn werk wil ik een soort van dagboek bij gaan houden. Hoe laat ik begonnen ben, hoe laat ik gestopt ben. De bezigheden van die dag. Opmerkingen en aantekeningen bij houden. Ik weet nog niet precies hoe ik dit invulling moet geven. Momenteel doe ik dit op papier, maar vind dat niet altijd even handig, vooral niet als je iets meer wilt schrijven dan alleen maar een zin.

Nu ben ik in het bezit van een iPhone 4 en doe kantoor werk, dus 80% van mijn tijd zit ik achter een PC. Ik kan dus op mijn PC eenvoudig een dagboek bijhouden. Dat werkt ook het snelst omdat je dan een volwaardig toetsenbord hebt waar ik snel op type. Echter, dan heb ik het probleem dat ik die aantekeningen niet beschikbaar heb indien ik in vergadering ben. Dus daar komt bij mij nu even m’n iPhone om de hoek zetten. Het zou verdomt makkelijk zijn als ik op m’n iPhone dan mijn aantekeningen in kan zien en bij kan werken. Ik weet het, een iPad is hiervoor geschikter, maar die heb ik nu eenmaal niet.

Mijn voorwaarden:
* Geen abonnement.
* Eenmalige aanschafkosten < € 5,= geen probleem.
* Zowel op PC als op iPhone te gebruiken.

Wellicht komt er nu iets zinvols uit, andere tips zijn ook welkom. Ik weet namelijk nog niet precies hoe ik dit wil doen en zoek dus eigenlijk een modern alternatief voor pen en papier.

Thnx!
  #395  
Oud 28-10-11, 09:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Number, je zou SimpleNote of Evernote kunnen proberen.

Beide services werken ook zonder abonnement voor wat jij wil.
  #396  
Oud 28-10-11, 09:34
CeesiPhone CeesiPhone is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Number Bekijk bericht
Mensen,

Voor mijn werk wil ik een soort van dagboek bij gaan houden. Hoe laat ik begonnen ben, hoe laat ik gestopt ben. De bezigheden van die dag. Opmerkingen en aantekeningen bij houden. Ik weet nog niet precies hoe ik dit invulling moet geven. Momenteel doe ik dit op papier, maar vind dat niet altijd even handig, vooral niet als je iets meer wilt schrijven dan alleen maar een zin.

Nu ben ik in het bezit van een iPhone 4 en doe kantoor werk, dus 80% van mijn tijd zit ik achter een PC. Ik kan dus op mijn PC eenvoudig een dagboek bijhouden. Dat werkt ook het snelst omdat je dan een volwaardig toetsenbord hebt waar ik snel op type. Echter, dan heb ik het probleem dat ik die aantekeningen niet beschikbaar heb indien ik in vergadering ben. Dus daar komt bij mij nu even m’n iPhone om de hoek zetten. Het zou verdomt makkelijk zijn als ik op m’n iPhone dan mijn aantekeningen in kan zien en bij kan werken. Ik weet het, een iPad is hiervoor geschikter, maar die heb ik nu eenmaal niet.

Mijn voorwaarden:
* Geen abonnement.
* Eenmalige aanschafkosten < € 5,= geen probleem.
* Zowel op PC als op iPhone te gebruiken.

Wellicht komt er nu iets zinvols uit, andere tips zijn ook welkom. Ik weet namelijk nog niet precies hoe ik dit wil doen en zoek dus eigenlijk een modern alternatief voor pen en papier.

Thnx!

Ik maak gebruik van QuickOffice en Dropbox.
Quickoffice bevat een tekstverwerker waarin je alle notities kunt maken. Dropbox is een cloud, waarin kopieen van je notities komen te staan. Dropbox maakt een map op je PC waarin je notities automatisch worden gesynchroniseerd met je iPhone. Op je PC heb je Word nodig, zodat je daar je notities kunt maken en op je iPhone dus QuickOffice, die ook Exel bestanden kan lezen en maken.
Maw overal kun je bij je notities om te lezen en te bewerken, ook zonder Wi-Fi.

Heb je op je PC Outlook 2007 of nieuwer, en iOS5 op je iPhone dan kun je via notities zowel op je PC als op je iPhone lezen en schrijven en via iTunes synchroniseren. De mogelijkheden van Notities als tekstverwerker zijn echter beperkter dan in QuickOffice.

Succes!

Laatst gewijzigd door CeesiPhone; 28-10-11 om 09:41. Reden: Aanvulling
  #397  
Oud 28-10-11, 11:06
Number Number is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 32
Standaard

@XIII
Bedankt, ik heb nu Evernote geinstalleerd. Dat lijkt me tot nu toe de beste oplossing. Echter offline werken heeft wel een abonnement a $45 per jaar! Maar op die plekken waar ik het nodig heb is overal Wi-Fi dus offline werken is nog niet direct nodig.

@CeesiPhone
Bedankt, in verhouding met de mogelijkheden van Evernote lijkt het me wat omslachtig. In dat geval zou ik ook google docs kunnen gebruiken. Maar met dat wat ik doe wil ik niet 1 document hebben dat ik telkens bij werk. Dat bladert na 100 dagen niet echt handig meer en het document begint uit de hand te lopen. Dus dan zou ik een document per dag / week / maand aankunnen leggen, maar de Evernote oplossing lijkt me dan handiger.

Enigste wat ik nog mis is een agenda waarbij je met 1 druk op de knop naar een bepaalde datum gaat. Die oplossing is er (momento) maar kost iets van $30 per jaar.
  #398  
Oud 29-10-11, 13:40
Frietspeciaal Frietspeciaal is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Hoi allemaal,

Ik ben zelf op zoek naar een app waarmee je je Iphone als mediaserver kunt activeren. Ik zou graag via mijn ps3 toegang willen tot muziek, foto's of filmpjes die op mijn iphone staan. Wie heeft hier ervaring mee of weet een app waar dit mee kan?

Had zelf al eens gezocht, maar het is niet heel erg makkelijk om zoiets te vinden.

Alvast bedankt!
  #399  
Oud 06-11-11, 08:17
djdryy djdryy is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 4
Standaard

ik heb ooit een app of game gezien op een iphone 4 waar ge een bekende personage in u gedachte moest hebben en dan vroeg de iphone een paar vragen en wist die meestal wie ge in gedachte had.
weet iemand hoe deze noemt?ik heb al op vanalles gezocht maar vind het niet
  #400  
Oud 06-11-11, 13:07
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djdryy Bekijk bericht
ik heb ooit een app of game gezien op een iphone 4 waar ge een bekende personage in u gedachte moest hebben en dan vroeg de iphone een paar vragen en wist die meestal wie ge in gedachte had.
weet iemand hoe deze noemt?ik heb al op vanalles gezocht maar vind het niet
Akinator

iPhone versie:
App Store - 'Akinator'

iPad versie:
Akinator HD voor iPad in de iTunes App Store
Reageren

Labels
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe heet deze cydia app? jordywos Jailbreak apps en thema's 8 22-10-10 08:22
Hoe heet deze cydia app? Muchiel Jailbreak apps en thema's 2 18-10-10 15:33
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 14:14
Hoe heet dat programma ook alweer? HIgHer Archief 3 22-06-09 19:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:45.