iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/78719-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

miata 16-07-09 00:48

iTunes Store

dit is het

Shorty007 23-07-09 22:39

AlarmTunes
 
Heeft er iemand ervaringen met de wekker app alarmtunes. schijnt dat je een playlist kunt samenstellen en daar dan mee wakker word ipv een ringtone in te stellen als wekker....??? zit er aan te denk om m aan te schaffen.

Timmeh_ 24-07-09 00:14

// Discussies samengevoegd.

Shorty007 24-07-09 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 328622)
Heeft er iemand ervaringen met de wekker app alarmtunes. schijnt dat je een playlist kunt samenstellen en daar dan mee wakker word ipv een ringtone in te stellen als wekker....??? zit er aan te denk om m aan te schaffen.

Nou het lijkt erop dat niemand hier nog ervaring mee heeft :p
Dan ga ik m denk ik maar gewoon proberen ofso..
ik vraag me dus af of je die app heel de nacht aan moet laten staan om de wekker te kunnen gebruiken....

Froggle 24-07-09 20:57

Ik heb Playlist Alarm Clock
App om mee gewekt als in slaap te komen met je eigen muziek.

Animestyle 24-07-09 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 328969)
Nou het lijkt erop dat niemand hier nog ervaring mee heeft :p
Dan ga ik m denk ik maar gewoon proberen ofso..
ik vraag me dus af of je die app heel de nacht aan moet laten staan om de wekker te kunnen gebruiken....

Ik heb AlarmTunes, is een mooi programma.
Je moet hem inderdaad aan laten staan, vreet batterij natuurlijk dus aan de oplader hangen is aangeraden.

Je kan nummers kiezen die dan een speellijst vormen die hij gaat afspelen bij de eerstvolgende wektijd.
Helaas kan je niet de volgorde instellen van de afspeellijst (is mij niet gelukt in ieder geval).

De wekker trekt zich niks aan van het volume waarop je telefoon staat maar heeft in plaats daarvan 3 volume standen. (behalve de mute knop, dan doet ie helemaal niks, trilt ook niet)

Hoop dat je hier genoeg aan hebt :p

Ooteman 24-07-09 21:21

Je kan toch je eigen ringtone maken, en die vervolgens selecteren als wektoon, klaar is kees :)

Animestyle 24-07-09 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ooteman (Bericht 329022)
Je kan toch je eigen ringtone maken, en die vervolgens selecteren als wektoon, klaar is kees :)

Die duurt maar +/- 30 sec, ik heb toch wel wat meer tijd om wakker te worden xD

Shorty007 24-07-09 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Animestyle (Bericht 329017)
Ik heb AlarmTunes, is een mooi programma.
Je moet hem inderdaad aan laten staan, vreet batterij natuurlijk dus aan de oplader hangen is aangeraden.

Je kan nummers kiezen die dan een speellijst vormen die hij gaat afspelen bij de eerstvolgende wektijd.
Helaas kan je niet de volgorde instellen van de afspeellijst (is mij niet gelukt in ieder geval).

De wekker trekt zich niks aan van het volume waarop je telefoon staat maar heeft in plaats daarvan 3 volume standen. (behalve de mute knop, dan doet ie helemaal niks, trilt ook niet)

Hoop dat je hier genoeg aan hebt :p

ah thnxx hé :) wel een groot nadeel dat je de app aan moet laten staan en dat t batterij vreet :s

mackgek 01-08-09 02:53

sluiten maar denk ik...
 
Sinds 3.0 gebruik ik nu AlarmTunes werkt precies zo als ik wou...:):):)

ButcherJF 01-08-09 11:57

.... en anders is er nog deze mogelijkheid.

deRijk 03-08-09 12:58

Toch raar dat je die wekker apps aan moet laten staan snachts, dat vreet batterij en is gewoon dom. (Ook al hang je de lader eraan, het idee is en blijft absurd)

Is er niet een slimme developer die hier iets met push notificaties mee kan? Zou het mogelijk zijn vanaf een externe server je wekker te pushen om te gaan spelen? etc.

Bordyl 04-08-09 12:09

Ook ik gebruik AlarmTunes, en ben er zeer tevreden over. Ik denk dat er (momenteel?) geen andere optie is om zo'n programma de hele nacht door te laten draaien, behalve als Apple ingrijpt. Maar ik ben er alleszins zeer tevreden over!

Whacko 04-08-09 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deRijk (Bericht 333118)
Toch raar dat je die wekker apps aan moet laten staan snachts, dat vreet batterij en is gewoon dom. (Ook al hang je de lader eraan, het idee is en blijft absurd)

Is er niet een slimme developer die hier iets met push notificaties mee kan? Zou het mogelijk zijn vanaf een externe server je wekker te pushen om te gaan spelen? etc.

de app vreet niet zo veel stroom als de iPhone standby staat, althans, als er slim is nagedacht over wat de applicatie doet als ie aan het wachten is tot het tijd is om je te wekken.

Push notificatie is inderdaad een idee. Alleen ben je dan afhankelijk van internet, de webservice, en de snelheid waarmee je alarm binnen komt, als het 15minuten duurt voordat de pushnotificatie binnenkomt, dan heb je er nog geen fluit aan.

kuotje 06-08-09 13:25

Als ik muziek blijf horen slaap ik gelijk verder. Dus mij liever maar een irritante van de Hema :p

hummel 17-08-09 15:41

Ik zoek Pocketpedia
 
ik zoek dus al een tijdje pocketpedia, maar dat programma is onvindbaar
kan iemand me misschien hiermee helpen ?

greetz

kuotje 17-08-09 16:19

denk uit de App Store gehaald

hummel 17-08-09 19:18

ik ben wel zo slim geweest om in de appstore te kijken :)

borgqueenx 24-08-09 19:16

Op zoek naar Insaniquarium Clone
 
bijna onmogelijk dat er op heel iphoneclub het zoekwoord insaniquarium nergens op uit komt....

Ik ben op zoek naar een super verslavend spelletje genaamd insaniquarium.
Een leuk spel waarbij je visjes moet voeden, en deze moet beschermen van aliens die je vissen willen opeten.

Mag ook een clone van het spel zijn natuurlijk.

naldje 24-08-09 21:00

dat zoek ik ook al heel lang, maar ken het nergens vinden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.