iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/78719-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

borgqueenx 26-08-09 19:16

he jammer. ik wil zo'n soort spel wel heel graag hebben :)

naldje 26-08-09 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 343476)
he jammer. ik wil zo'n soort spel wel heel graag hebben :)

Volgens mij heb ik het gevonden ...

Fish tycoon

heb het nog niet gekocht.. weet iemand of dit het zelfde is als insaniquarium?

borgqueenx 27-08-09 10:30

nee deze heb ik al uitgeprobeerd. dit is gewoon vissen opvoeden, laten paren, verkopen in een winkel en daardoor meer geld krijgen voor andere vissen en eet-soorten.
Insaniquarium werkt heel anders...

Frog 28-08-09 09:51

Ik kwam hier net Goldfin tegen. Ik ken insaniquarium zelf niet, maar misschien is dat wat voor jou?

borgqueenx 28-08-09 14:23

:(
dit vond ik net via google:
Citaat:

Lauren: One more advantage of Palm and Windows Mobile over the iPhone — they can't play Insaniquarium! Heather: Very true!!! Take that, iPhone!
en Goldfin is niet wat ik zoek...Dit is Insaniquarium:
http://images.google.nl/images?hl=nl...title&resnum=4

Frog 28-08-09 15:57

Ik begrijp het doel (ook na het kijken van filmpjes) niet helemaal. Je moet vissen in een tank verzorgen en je moet ervoor zorgen dat ze blijven leven en er komen monsters voor in die filmpjes, maar hoe versla je die?

borgqueenx 28-08-09 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frog (Bericht 344327)
Ik begrijp het doel (ook na het kijken van filmpjes) niet helemaal. Je moet vissen in een tank verzorgen en je moet ervoor zorgen dat ze blijven leven en er komen monsters voor in die filmpjes, maar hoe versla je die?

heel snel erop te klikken. Je moet snel zijn anders eten ze vissen op.

De muziek en geluiden maken het spel ook leuk, en de extra's die je krijgt na elk level.

Frog 28-08-09 17:18

Wat voor extra's kan je dan krijgen? Minigames? Of zijn het de munten die je af en toe voorbij ziet zweven?

Ik zag net Fish Fun in de AppStore. Tijdelijk gratis. Lijkt dat niet op insaniquarium?

marcelca 01-09-09 15:51

op zoek naar prog voor Brandstofverbruik
 
Hallo

Ben nog niet zo lang geleden overgestapt van mijn HTC TYTN II naar een Iphone 3GS ( dit bevalt me uitstekend )


Nu had ik op mijn HTC ( windows mobile ) een programmatje waar ik brandstofverbruik en kosten in bij kon houden..

dit heette "Mapshare Automanager"


Kent iemand een proggie voor de Iphone waar je je brandstofverbruik en kosten in bij kan houden, ik begrijp dat je natuurlijk zelf gewoon een lijstje kan maken, maar het prog. auomanager hield dit zelf bij, dus, km stand invoeren, liters en literprijs invoeren en hij rekende alles zelf uit, ban verbruik tot kosten per maand ed......

winock 04-09-09 11:29

Zoek een adventure game (puzzle)
 
ik speelde vroeger 7th guest en had er plezier aan puzzels te moeten oplossen om een level verder te komen, welke games kent iemand die ermee te vergelijken is?

ik denk momenteel alleen myst te weten maar zijn er nog andere vergelijkbare voor de iphone?

Rsport20 04-09-09 11:51

The Secret of Monkey Island :D by LucasArts

dendirk 04-09-09 19:26

idd ga daar voor !

ikkeg 06-09-09 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcelca (Bericht 346059)
Hallo

Ben nog niet zo lang geleden overgestapt van mijn HTC TYTN II naar een Iphone 3GS ( dit bevalt me uitstekend )


Nu had ik op mijn HTC ( windows mobile ) een programmatje waar ik brandstofverbruik en kosten in bij kon houden..

dit heette "Mapshare Automanager"


Kent iemand een proggie voor de Iphone waar je je brandstofverbruik en kosten in bij kan houden, ik begrijp dat je natuurlijk zelf gewoon een lijstje kan maken, maar het prog. auomanager hield dit zelf bij, dus, km stand invoeren, liters en literprijs invoeren en hij rekende alles zelf uit, ban verbruik tot kosten per maand ed......

Zoek eens in de applestore onder bijvoorbeeld "roadtrip", of "carexpenses", beetje zoekn help je verder.

marcelca 06-09-09 08:16

ok, bedankt ik zal er is naar kijken..

arne_vn 06-09-09 12:29

Ik heb toevallig net i Fuel gedownload.

De app bestaat in 3 versies: Free, Lite en Pro.

Uiteraard kan ik er nog niets zinnigs over vertellen, aangezien ik de app nog niet heb kunnen gebruiken.
Maar de interface ziet er alvast overzichtelijk uit.

winock 07-09-09 14:16

Ik heb myst maar eens gedownload, ben benieuwd

Pneumi 10-09-09 22:40

Ik vond Dream chronicles ook leuk.

lexie_1 15-10-09 12:10

Zoek een app om berichten te pushen van windows naar iphone
 
Hallo,

Ik zoek een app waarmee ik berichten kan pushen naar mijn iphone.
Ik wil op een laptop (windows) een soort chatvenster oid waarin iemand een bericht kan typen. Zodra deze verstuurd is wil ik dat bericht op mijn ipohne zien.

Dus niet via sms of mail.
Weet iemand een app waarmee dit kan?
Alvast bedankt

Alex

Shorty007 15-10-09 12:19

wauw jij wilt weel veel :p ;)
Zo'n programma is er voor geen 1 platform volgens mij..
Laat staan datApple er nog een App voor heeft.

XIII 15-10-09 13:32

Mac gebruikers kunnen Prowl gebruiken:

Prowl - Home

En in de FAQ daarvan staan alternatieven voor Windows.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:29.