//

Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer?

Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) iets anders wat in de buurt komt misschien? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 mei 2013 om 14:36 ---------- in mijn gedachte moet zoiets wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #781  
Oud 21-05-13, 15:33
cyclus cyclus is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 3
Standaard

iets anders wat in de buurt komt misschien?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 mei 2013 om 14:36 ----------

in mijn gedachte moet zoiets wel zijn. De ene iphone zend een signaal uit en de andere pikt hem op. Daarvoor hoef ik niet op gps te zitten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #782  
Oud 22-05-13, 12:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyclus Bekijk bericht

in mijn gedachte moet zoiets wel zijn. De ene iphone zend een signaal uit en de andere pikt hem op.
En met welke zender zou die ene iPhone dan het signaal volgens jouw gedachte moeten uitzenden? En met welke ontvanger moet die andere iPhone dan het signaal ontvangen? Bluetooth en Wi-Fi kan je in dit geval wel vergeten.

En hoe zou die eerste iPhone dan de locatie, op één centimeter nauwkeurig, moeten bepalen als je geen GPS gebruikt? Met een heel nauwkeurige peilontvanger met de overeenkomstige richtantennes?
  #783  
Oud 22-05-13, 14:17
cyclus cyclus is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 3
Standaard

Werkt zoiets niet via de Wi-Fi? Of kan een iphone alleen maar ontvangen en niet verzenden?

Ik heb een paar programma's bekeken maar niets komt in de buurt alles is inderdaad via GPS.
  #784  
Oud 22-05-13, 14:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyclus Bekijk bericht
Werkt zoiets niet via de Wi-Fi? Of kan een iphone alleen maar ontvangen en niet verzenden?
Een iPhone kan over Wi-Fi data verzenden en ontvangen via een Wi-Fi router/access point. Een ad-hoc Wi-Fi verbinding is voor zover mij bekend niet mogelijk.

Succes verder
  #785  
Oud 22-05-13, 17:46
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Klopt, dat kunnen enkel Macs. En zelfs ad-hoc zal het niet als kompas werken.
  #786  
Oud 22-05-13, 18:24
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Klopt, dat kunnen enkel Macs. En zelfs ad-hoc zal het niet als kompas werken.
Precies. Je komt hooguit te weten dat er een iPhone binnen bereik is. Niet waar die zich precies bevindt (heel grof zou nog via Geolocatie kunnen, maar dat lijkt me niet geschikt voor jouw toepassing).
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #787  
Oud 25-05-13, 07:10
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

Ik weet dat er veel apps voor zijn maar ik zoek de beste.
Ik zoek een app die mijn data usage bij houdt maar ook realtime het verbruik in een badge weer geeft.
De app moet automatisch na het rebooten of koude start in de background opstarten.
Welke app is de beste op dit moment?
  #788  
Oud 25-05-13, 09:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekjedebij Bekijk bericht
De app moet automatisch na het rebooten of koude start in de background opstarten.
Dat is dan een Launch Daemon/Agent. Ik vrees dat zo iets niet bestaat, in ieder geval niet in de Apple App Store.
  #789  
Oud 25-05-13, 09:18
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is dan een Launch Daemon/Agent. Ik vrees dat zo iets niet bestaat, in ieder geval niet in de Apple App Store.
Het gaat mij inderdaad om een niet-jailbreak oplossing ...
Eerder deed Dataman Pro dat netjes maar tegenwoordig gebruiken die geen badge meer en start niet automagisch op na een reboot.

Misschien dat iemand anders een tip heeft? Ik ben nu Data Control aan het testen.
  #790  
Oud 28-05-13, 18:13
lukkiey lukkiey is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Exclamation

Ik zoek een app voor iPhone/iPad, waarmee je deze als een toetsenbord voor Mac kunt gebruiken. Deze apps bestaan natuurlijk, maar ik wil graag de optie dat je shortcuts kunt aanmaken. Ik wil het voornamelijk gebruiken voor Photoshop en Dreamweaver.

Ik heb ooit zo'n app gehad. Maar heb geen flauw idee meer, hoe deze heet.
Dus wie weet het??

Groet,
Lukkiey
  #791  
Oud 28-05-13, 21:27
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekjedebij Bekijk bericht
Het gaat mij inderdaad om een niet-jailbreak oplossing ...
Eerder deed Dataman Pro dat netjes maar tegenwoordig gebruiken die geen badge meer en start niet automagisch op na een reboot.

Misschien dat iemand anders een tip heeft? Ik ben nu Data Control aan het testen.
Er is geen App Store app die zichzelf kan opstarten na een reboot. Daar heb je dus een jailbreak voor nodig en een jailbreak app/tweak. Als dat een vereiste is, hoef je niet langer in de App Store door te zoeken...
  #792  
Oud 08-06-13, 07:35
paul68 paul68 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Limburg
Berichten: 72
Standaard camera app

Hallo , ik zoek een goede (gratis) camera app voor op iphone 5 en ipad 3 waar ik de gemaakte foto`s mee kan bewerken .
Wie heeft er tips of ervaring ?

groetjes paul68
  #793  
Oud 08-06-13, 08:40
Jeff Ceuppens Jeff Ceuppens is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard

Voor mij gaat er niets boven Snapseed !
  #794  
Oud 12-06-13, 13:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Apps zoals dropbox.

Ik ben op zoek naar nog meer goeie apps die zowel foto's als video's in de icloud/cloud kunnen opslaan. Ik heb er al een aantal maar ik wil er nog een paar en sommige die ik heb vind ik niet zo goed qua gemaksgebruik ook + niet allen kunnen video's in de cloud steken, alleen foto's.

Ik heb dus nu dropbox, cloudme, skydrive, box.

Ik had dan nog eens een andere app getest 'naam vergeten); ik stak er bv 4 video's in, ik ging uit de app, keerde terug en telkens bleef er maar 1 video instaan, tja, met zo'n apps ben ik niks mee .
  #795  
Oud 12-06-13, 14:34
sennas4 sennas4 is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik gebruik al tijdje copy als cloud dienst.

Er is een applicatie die je kan downloaden (ios, windows, mac) die voor synchronisatie zorgt

Laatst gewijzigd door Bomans; 12-06-13 om 15:31. Reden: affiliate link.
  #796  
Oud 12-06-13, 15:30
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Tegenwoordig springen de clouddiensten als paddestoelen uit de grond en de keuze is dan ook erg groot.

Persoonlijk gebruik ik ook nog Megacloud, Sugarsync, Google Drive en Amazon Cloud drive.

Megacloud: Megacloud biedt 11GB en kan ook video's opslaan. Het uploaden is helaas niet zo gebruikersvriendelijk als Dropbox

Sugarsync: Dit is het beste alternatief voor Dropbox naar mijn mening. Ze bieden volop syncmogelijkheden met je desktop en video's kun je opslaan in de cloud. Ook de app is pas vernieuwd en werkt heel prettig.

Google Drive: Ik gebruik Drive al sinds het Google Docs tijdperk en ben dus nog niet gewend met de cloudopslagmogelijkheden.

Amazon Cloud: Een betrouwbare en simpele dienst. Kan ook video's opslaan. Opslag is beperkt met 5GB.

Er zijn er nog veel meer en je moet ze eigenlijk even testen om te weten of het bevalt.
  #797  
Oud 12-06-13, 16:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb er genoeg aan, bedankt allemaal.
  #798  
Oud 12-06-13, 18:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Dienen megacloud is echt wel super; heel goed en simpel in gebruik zeg, bedankt voor deze app.

Aanvaard op het 1ste zich hier alles; foto's, video's die je met je iPhone hebt gemaakt, documenten ook zoals bv broem.doc of http.doc enz... En je kan het zelf overzichtelijk houden en ik zie je ook nog eens 8GB gratis hebt, super.
  #799  
Oud 15-06-13, 20:27
Zinedine16 Zinedine16 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard Ik zoek een herrinering app

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een herinnering app. Alle apps die ik tot nu toe heb geprobeerd voldoen niet aan mijn eis. Ik wil namelijk een app die herinneringen blijft laten zien in het berichtencentrum, niet slechts voor een dag of de dag vóór de gebeurtenis. Is er een soortgelijke app hiervan? Het lijkt mij namelijk veel handiger als herinneringen in het berichtencentrum blijven totdat je het zelf kan verwijderen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee! Zou erg fijn zijn aangezien ik veelal vergeetachtig ben haha.
  #800  
Oud 16-06-13, 08:34
groen groen is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 4
Standaard Apps TV

Ik ben op zoek naar een apps waarmee ik live tv kan kijken op mijn iphone 3 GS.
Reageren

Labels
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe heet deze cydia app? jordywos Jailbreak apps en thema's 8 22-10-10 09:22
Hoe heet deze cydia app? Muchiel Jailbreak apps en thema's 2 18-10-10 16:33
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 15:14
Hoe heet dat programma ook alweer? HIgHer Archief 3 22-06-09 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:38.