//

Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer?

Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben op zoek naar een fiets app. Je zag gewoon de kaart voor je en je kon aangeven hoeveel km je wilde fietsen en in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #641  
Oud 05-06-12, 22:02
vip1971 vip1971 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard fiets app

Ben op zoek naar een fiets app.
Je zag gewoon de kaart voor je en je kon aangeven hoeveel km je wilde fietsen en in welke richting en die app toonde dan gewoon de routeen de aanwijzingen die je moest volgen volgen.

Heb het eens gedownload maar weet de naam niet meer.


th
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #642  
Oud 05-06-12, 23:00
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

ANWB Fietsen:
ANWB - Fietsen - iPhone app Fietsen verbeterd en uitgebreid
  #643  
Oud 07-06-12, 17:35
crobo's schermafbeelding
crobo crobo is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb geen iphone maar mn vriendin wel en deze vriendin heeft maand in maand uit veels te hoge telefoonrekeningen.

Nou vroeg ik me af, bestaat er een app waarin je een maximum aantal belminuten kunt instellen zodat je er niet over je bundel kunt bellen.

Het beste zou zijn als je dit kunt beveiligen met een wachtwoord (die ik natuurlijk invul) zodat zij ook daadwerkelijk niet kan bellen.

Ze heeft al een jaar lang (of zelfs langer) telefoonrekeningen van 300 euro per maand gemiddeld.

Andere oplossingne/suggesties zijn natuurlijk welkom.

ps. ik weet dat er zulke apps wel op de android bestaan, vandaar de vraag.
  #644  
Oud 07-06-12, 18:10
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Wow! €300 is erg hoog. Helaas is er geen app beschikbaar die de Telefoon-app kan blokkeren, het is namelijk niet door Apple toegestaan om invloed uit te oefenen op de werking van andere apps.

- De beste mogelijkheid die jullie hebben is om te kijken naar alternatieven voor gewoon bellen. Belt zij veel met een klein aantal mensen en hebben zij allemaal iPhones/iPods/iPads of Android telefoons (of andere smartphones)? Dan kun je gebruik maken van bijvoorbeeld Skype om over het internet te bellen (vooral handig als zij geen datalimiet heeft of wanneer ze ergens is met wi-fi!), andere apps zoals Viber of Yahoo! Messenger zijn hier ook een goed alternatief voor.

- Belt zij wel met een kleine groep mensen, maar hebben zij niet allen een smartphone? Neem dan een kijk naar wat haar provider te bieden heeft. T-Mobile biedt voordeelbundel Friends & Family (1000 min/1000 sms voor iedereen binnen de kleine groep; enkel mogelijk voor T-Mobile klanten), Vodafone biedt 60 halen = 3 betalen (3 min betalen, 57 min gratis, daarna elke minuut betalen); neem een kijk bij jouw provider naar wat zij je te bieden hebben.

- Het laatste alternatief is om haar abonnement te verhogen. Dan koop je meer minuten in per maand; dit is stukken goedkoper dan buiten bundel bellen! Dit is altijd toegestaan en kan via de persoonlijke pagina van haar provider online, naar de winkel, telefonisch of via social media zoals Facebook/Twitter.

Succes
  #645  
Oud 07-06-12, 18:15
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Abonnement opzeggen en prepaid kaart kopen.
  #646  
Oud 07-06-12, 18:17
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

Een gesprek waarom ze zo ongelooflijk veel belt?
__________________
Leon
[iPhone- en Java ontwikkelaar]
  #647  
Oud 07-06-12, 18:28
crobo's schermafbeelding
crobo crobo is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

@bubbly thnx voor de tips, ga ik me even in verdiepen.

@hanske, ja daar dacht ik ook aan maar abo loopt nog 1 jaar en 9 maanden ofzo, en afkopen heeft zij en ik ook niet het geld ervoor.

Het is echt een soort van verslaving, voor mij is het makkelijk, als ik geen belminuten meer heb bel ik gewoon niet maar zij is er gewoon echt verslaafd aan anders bel je niet jaren lang 300 euro per maand.


Dus even voor de duidelijkheid op de iphone bestaat er geen app, waar je dus een maximum minuten en mb (voor internet) invoert. en dat je dus niet kunt bellen als je deze eenmaal overschrijdt. je kan natuurlijk nog steeds gebeld worden. Ook geen cydia app?

Laatst gewijzigd door crobo; 07-06-12 om 18:50.
  #648  
Oud 07-06-12, 20:24
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Dergelijke apps bestaan niet nee. Zover ik weet ook niet in Cydia.
  #649  
Oud 10-06-12, 00:39
iPhoneWolfGirl's schermafbeelding
iPhoneWolfGirl iPhoneWolfGirl is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 36
Standaard

Hallo mensen ik zoek een foto app dat je een achtergrond wazig kan maken ! Kan iemand mij helpen ??
  #650  
Oud 13-06-12, 21:20
kris77 kris77 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 53
Standaard

hallo,

ik las ergens vorige week over een app voor iphone en ipad waarmee je bepaalde tv zenders live kon kijken. En dit alles was gratis. Het ging over oa Nederland 1,2 en 3. En voor Vlaanderen tv één en canvas. Dit zou mogelijk zijn omdat via de app een bepaald digitaal signaal kan ontvangen worden waardoor je deze zenders kan bekijken. Spijtig genoeg heb ik deze niet direct uit de app store gehaald en vind ik het nu niet meer terug. Dit alles was zonder jailbreak. Ik heb het gelezen op een Nederlandstalig iphone-ipad-mac blog of webpagina
Iemand hier info over...?
  #651  
Oud 16-06-12, 10:24
suddenstrike32 suddenstrike32 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard

Bestaat er ook zo'n fiets app voor België ?

thx
  #652  
Oud 17-06-12, 19:17
Maarten707 Maarten707 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 30
Standaard

Beetje een bump, maar je kunt via Ziggo TV Nederlandse zenders kijken en Vlaamse niet... Dan is het toch een andere!
  #653  
Oud 18-06-12, 21:25
iphone1997's schermafbeelding
iphone1997 iphone1997 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 325
Standaard

Ik zoek een jailbraik tweak dat je foto's kunt verwijderen van foto stream normaal kun je het als je op ios 5.1 zit maar zit nu op 5.0.1 dus bestaat er zo iets ?
  #654  
Oud 19-06-12, 01:51
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ken ik niet.. Mag ik vragen waarom je niet gewoon naar 5.1.1 updatet?
  #655  
Oud 19-06-12, 14:18
iphone1997's schermafbeelding
iphone1997 iphone1997 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 325
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Ken ik niet.. Mag ik vragen waarom je niet gewoon naar 5.1.1 updatet?
Anders ben ik mijn unlock kwijt ik gebruik nu sam om te unlocken
  #656  
Oud 20-06-12, 21:08
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Ik zoek een app die een aantal taken achter elkaar kan uitvoeren, zoals Wi-Fi uitzetten vervolgens 3g aan zetten en een app starten, met een icon op het sb of via een toggle in sbsettings

Ik vind wel diverse mogeljkheden om dit op bepaalde tijden te doen, oa iSchedule, maar niet om deze handmatig af te schieten.

Iemand een idee of dit bestaat?
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #657  
Oud 25-06-12, 21:25
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Is er een tweak dat muziek door laat gaan als ik mb iphone of vergrendelen klik. Ik vind het bv irritant dat als ik van mxtube op vergrendel klik of homeknop mn muziek uit gaat. Dus iemand die weet welke tweak ik daar voor kan gebruiken?
  #658  
Oud 26-06-12, 04:44
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Je kan gewoon op de play-knop drukken in je multitaskbar of in je lockscreen om het weer te doen afspelen. De laatste applicatie die aan het spelen was zal geactiveerd worden.

Ik weet verder niet van een tweak af die zorgt dat-ie doorspeelt, al kan ik me verder wel iets herinneren over dat video doorspeelt ondanks lock... Weet verder niet meer wat dat was.
  #659  
Oud 26-06-12, 17:46
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Thn alleen dat werkt als ik mxtube alleen op mn scherm heb staan en dan lock. Maar ik wil ook bv andere dingen doen terwijl ik muziek luister, bv internetten of w"appen. Iemand anders die het weet ?
  #660  
Oud 27-06-12, 14:53
Pgs3000 Pgs3000 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Zeeland
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timmeh383 Bekijk bericht
Ik vroeg me af, of er ook een app is die, door middel van Augmented Reality of kompas of iets dergelijks, de locatie aangeeft van wáár de zon opkomt?
Ik heb hier uiteraard wel naar gezocht alleen kon niets anders vinden dan apps die alleen aangaven hoe laat de zon op komt.

Many thanks
Probeer skymap, skyview of star chart. allemaal augmented apps. Daar kun je ook alle sterren en planeten mee vinden. (dus ook de zon )
Reageren

Labels
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe heet deze cydia app? jordywos Jailbreak apps en thema's 8 22-10-10 09:22
Hoe heet deze cydia app? Muchiel Jailbreak apps en thema's 2 18-10-10 16:33
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 15:14
Hoe heet dat programma ook alweer? HIgHer Archief 3 22-06-09 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:15.