iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/78719-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

bruut 11-08-08 20:20

Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer?
 
Ik ben opzoek naar een pdf programmaatje waar ik een studieboek mee kan lezen met links naar andere paginaas dus het boek bestaat uit meerder pdf bestanden en er is een index pagina met links bij.

borgqueenx 08-11-08 12:47

Hoe heet dat ene programma ook al weer?
 
Ik kan het maar niet vinden, hoe dat ene programma ook al weer heette dat ik de iphone bij de radio speaker kan zetten, en dat ik dan weet hoe dat liedje heet.

Die liedjes herkent als het ware.

King1987 08-11-08 12:52

Shazam of Midiomi.

Succes :D

velux 08-11-08 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 214654)
Shazam of Midiomi.

Succes :D

Het is Midomi :)


Naar mijn ervaringen heeft Shazam een grotere database. (Belgische/Nederlandse muziek is ook te vinden)
Bij midomi is dit niet het geval, nog nooit iets belgisch kunnen vinden.
Je hebt natuurlijk wel meer zoekopties en een mooier design.
Ze staan gewoon beiden geinstalleerd bij mij :p

borgqueenx 08-11-08 15:12

ok dankjewel :)
ik krijg volgende week mijn iphone en kan niet geloven dat dit programma ook werkelijk gaat werken maarja.

vdvorst 08-11-08 15:14

ik vertel je, het werkt redelijk goed!
Midomi werkt ook met zingen, bij shazam moet je echt de muziek horen

Werkt best goed! redelijk veel kunnen vinden (bekend en onbekend)

Grappig is dat je bij midomi het meteen kan luisteren ;) Je kunt daar trouwens ook een stukje van de songtekst intypen, waarna je resultaten krijgt :)

borgqueenx 08-11-08 15:51

ok dan, ik zie het volgende week wel :)

krisvanraes 08-01-09 05:04

op zoek naar een (app) wekker met eigen muziek
 
ik ben op zoek naar een app die me 's morgens wekt met muziek die op mijn iphone staat, op mijn ipod video was dit standaard, eventueel met sluimerfunctie

foxy 10-01-09 19:50

Ik vrees voor de zaak.
ben er ook al lang naar op zoek maar nog niet gevonden.
en indien wel, laat het me weten!!!!

dit zijn zo van die stomme typische apple eigenschappen (zoals kopieren en plakken)

BadSide 10-01-09 19:58

Ik zie dat je een Mac hebt... dan kun je je nummer gewoon in Garageband zetten, een stuk van 30 tot 40 seconden eruit knippen, en via het menu als beltoon naar iTunes sturen. Vervolgens even syncen en je kunt hem in de wekker-app selecteren.

foxy 13-01-09 16:15

zou leuker zijn mocht je een volledige afspeellijst kunnen laten aflopen ipv één liedje

houseguru 14-01-09 16:42

je kan toch gewoon een ringtone als wekker selecteren... Dus gewoon een aantal ringtones maken / downloaden en naar je iphone syncen. Kan je elke dag een ander nummer instellen als wekkersignaal.

TheStijg 14-01-09 16:46

Of random liedjes als wekker.... :cool:

Opeens ''Tupac - Id't rather be your N.I.G.G.A.'' als wekker... Dan mep je 'm snel uit, maarrr ik weet niet of dat wel goed is voor je iPhone :)

foxy 15-01-09 18:03

met één liedje heb ik niet genoeg om wakker te worden.
en iedere maal hetzelfde liedje die zich herhaalt is nu ook niet bepaald leuk wakker worden.

ik vraag me gewoon af of het ECHT NIET MOGELIJK is, of als er nog niemand aan gedacht heeft om zo een applicatie te maken.

zou me verbazen als ze een iphone wel kunnen jailbreaken maar niet zo een applicatie kunnen maken?

sacul 15-01-09 18:30

Als ge mac hebt hebt ge natuurlijk AURORA.

Dat is wat je nodig hebt, maar voor iPhone zelf ook al blauw achter gezocht.

x

Whacko 15-01-09 18:40

zijn meerdere problemen:
1. is dat apps niet bij de muzieklibrary kunnen, dus kunnen ze dat niet als wekkersignaal gebruiken.
2. als je iphone locked, dan komt er geen geluid meer uit je app. dus je zult hem in een oplader moeten zetten met auto-lock uit.

eerste kan je omzeilen, door volledige mp3's in je applicatie te zetten. Of met een jailbreak, en dan een applicatie schrijven die de muzieklibrary gebruikt.
en die 2de kan je met een jailbreak ook wel omheen denk ik.

Kortom, zonder jailbreak zie ik het vooralsnog niet gebeuren. Ik zou het zelf ook een geniale feature vinden, ik wordt nu ook elke dag wakker met dezelfde ringtone(die ik dan wel weer zelf gemaakt heb met garageband, maartoch).

Rodjér 15-01-09 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Whacko (Bericht 244379)
zijn meerdere problemen:
1. is dat apps niet bij de muzieklibrary kunnen, dus kunnen ze dat niet als wekkersignaal gebruiken.
2. als je iphone locked, dan komt er geen geluid meer uit je app. dus je zult hem in een oplader moeten zetten met auto-lock uit.

eerste kan je omzeilen, door volledige mp3's in je applicatie te zetten. Of met een jailbreak, en dan een applicatie schrijven die de muzieklibrary gebruikt.
en die 2de kan je met een jailbreak ook wel omheen denk ik.

Kortom, zonder jailbreak zie ik het vooralsnog niet gebeuren. Ik zou het zelf ook een geniale feature vinden, ik wordt nu ook elke dag wakker met dezelfde ringtone(die ik dan wel weer zelf gemaakt heb met garageband, maartoch).

Veel apps kunnen doorgaan hoor:O (2)

foxy 15-01-09 21:00

dus de conclusie: WEL mogelijk, maar (jammergenoeg!!!) nog niet gemaakt...

NaZzZ 15-01-09 22:38

klopt helemaal :(
maar ik vind het idee van zelf ringtone maken enzo, niet echt geweldig, jammer dat je niet gewoon een heel nummer kan slecteren!

Undertaxxx 15-01-09 22:59

RadioAlarm is een erg mooi alternatief dan, gebruik deze al enige tijd als wekker en ben er erg tevreden over. Hiermee kan je wakker worden met je favoriete radio zender, bovendien heb je de mogelijkheid om in stand-by de applicatie 'actief' te laten. Zoals bekend kunnen apps niet als achtergrond proces draaien op de Iphone, maar RadioAlarm kan wel actief werken als je Iphone in stand-by mode staat. Dus je hebt geen last van een fel licht (scherm) tijdens de slaap, alhoewel de wekker klok er best leuk uitziet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50.