iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   vind mij iphone, meer batterij? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/78852-vind-iphone-meer-batterij.html)

joppen12 30-11-10 00:15

vind mij iphone, meer batterij?
 
Hallo iedereen,

Ik heb net een de nieuwe update van de iphone 4 er op gezet (4.2.1) en de functie van vind mijn iphone meteen ingeschakeld. Maar mijn vraag was of iemand ervaring er mee heeft of het meer stroom kost?

Jop

ButcherJF 30-11-10 08:32

Ik heb het vanaf het begin ook aan staan en merk geen enkel verschil.

iWiefring 30-11-10 10:39

Misschien zit er 0,00001% meer batterijverbruik in, maar echt merken doe je het niet. Dus gewoon aan laten staan die applicatie!

Driesdk 30-11-10 11:41

find my iPhone gaat enkel aan de slag als je je iPhone kwijt bent, en wanneer je de website op mobile me laad, en je iPhone zijn gps coördinaten laat doorsturen,....
Zolang de optie gewoon aanstaat en je er niets mee doet verbruikt het niets.

wil 30-11-10 12:03

Hoe werkt het eigenlijk? Stel je verliest je iPhone en de (oneerlijke) vinder haalt de simkaart eruit en stopt er zijn eigen simkaart in om de iphone zelf te gaan gebruiken. Werkt find my iphone ook met een simkaart die niet oorspronkelijk in de iphone zat?

Driesdk 30-11-10 12:07

jep. Er moet wel een internetverbinding voorhanden zijn, en de dief mag findmyiphone niet uitgeschakeld hebben. Maar een beetje dief herstelt zijn gestolen telefoon wel naar de fabrieksinstellingen veronderstel ik.

wil 30-11-10 12:32

Duidelijk, met een slimme dief heb je niets aan "vind mijn iphone".

apotheosis 30-11-10 16:23

Ik laat de zoek mijn iphone app alvast niet meer in de achtergrond draaien, onderaan wis ik deze altijd, opeens ging m'n batterij dus echt wel fors af, sinds ik deze wis altijd heb ik het niet meer voor.
De app zelf laat ik uiteraard staan, dat is op zich geen probleem.

Driesdk 30-11-10 16:32

die app zelf heb je trouwens voor niets nodig, die dient om een idevice te zien op de kaart, maar daar heb je bitter weinig aan als je iPhone gestolen is.

mike77 30-11-10 17:02

de app store app is handig voor wanneer één van je vrienden of jijzelf nog een ipod touch/ Iphone hebt.
Zo kan je in noodgevallen vragen aan hen waar je verloren I-device zich bevindt.

Of je activeert Find My phone op de iphone van je vriendin en kan met de gedownloade app je vrouw/vriendin tracken :d muhahahahahaha.( mits je haar paswoord hebt.)

En nee mijn vriendin heeft niet eens een iPhone( shame shame)

iWiefring 30-11-10 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mike77 (Bericht 608429)
de app store app is handig voor wanneer één van je vrienden of jijzelf nog een ipod touch/ Iphone hebt.
Zo kan je in noodgevallen vragen aan hen waar je verloren I-device zich bevindt.

Of je activeert Find My phone op de iphone van je vriendin en kan met de gedownloade app je vrouw/vriendin tracken :d muhahahahahaha.( mits je haar paswoord hebt.)

En nee mijn vriendin heeft niet eens een iPhone( shame shame)

Dan zorg ik er wel voor dat mijn vriendin een iPhone krijgt, m'n vriendin tracken, hell yeah! :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.