//

App "Zoek iPhone" doet het niet

App "Zoek iPhone" doet het niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb vorige week de app zoek Iphone geïnstalleerd. Maar als ik hem wil configuren staat er: Apple ID niet gecontroleerd: Ga naar Instellingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-10, 11:12
martijn1108 martijn1108 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard App "Zoek iPhone" doet het niet

Hoi,
Ik heb vorige week de app zoek Iphone geïnstalleerd. Maar als ik hem wil configuren staat er: Apple ID niet gecontroleerd: Ga naar Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > MobileMe om uw account te activeren. Maar als ik dan naar mail, contacten, agenda ga dan zie ik nergens MobileMe staan. Dus kan ik mijn account ook niet activeren. Ik dacht eerst dat het zou liggen aan het feit dat ik eerst nog niet de nieuwste IOS had geïnstalleerd, maar inmiddels heb ik dat wel gedaan en ik krijg nog steeds dezelfde melding. Is het bij iemand van jullie wel gelukt om deze App goed werkend te krijgen? Zouden jullie mij dan kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen?

Groeten, Martijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-10, 11:31
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Je moet bij Instellingen > Mail, Contacten, Agenda een mobile Me account toevoegen.
Zie ook eerdere posten in dit forum voor de instructies
http://forum.iculture.nl/f8/applicat...structies.html

Laatst gewijzigd door atek; 01-12-10 om 11:33. Reden: linkje toegevoegd
  #3  
Oud 01-12-10, 13:15
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

MobileMe account toevoegen en daar je Apple ID (iTunes email adres) invullen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct Lancia iPhone Navigatie 14 10-10-09 13:57
"Kaarten" doet het niet! (Iphone maps) melvin86 iPhone algemeen 5 19-10-08 14:29
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
Het icoontje "Telefoon" werkt niet meer Kenanus iPhone algemeen 7 14-08-08 17:29
Ojee,..... nu weet ik het niet meer "activate,..." Frits Unlock [archief] 29 10-12-07 18:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.