//

SMS Timer Pro

SMS Timer Pro discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even gezocht naar een plek op dit forum waar je een tip over een nieuwe app kwijt kunt. Aangezien ik niet tegen de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-12-10, 19:27
werner1977 werner1977 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Question SMS Timer Pro

Ik heb even gezocht naar een plek op dit forum waar je een tip over een nieuwe app kwijt kunt. Aangezien ik niet tegen de regels van het forum in wil posten eerst mijn vraag op deze manier voordat ik met uitgebreide info kom. Is er een moderator met een passend antwoord?

Alvast bedankt!


Mvg. Werner

Laatst gewijzigd door werner1977; 02-12-10 om 20:19.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-10, 22:17
werner1977 werner1977 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Thumbs up SMS Timer Pro | Nederlands eerste iPhone SMS applicatie om uw berichten in de toekoms



Ik liep vaak tegen het probleem aan dat ik weer eens vergeten was om een attent SMSje te sturen naar een vriend/kennis die jarig was, mijn broer geluk te wensen bij zijn examen of prettige feestdagen te wensen aan mijn familie.

Nu dacht ik dat dat wel een idee was voor een iPhone applicatie! Kortom, je SMS maken en inplannen als het je uitkomt, maar pas versturen op het moment dat het nodig is! Zo kan zelfs ik heel attent zijn!

Op dat moment was er nog geen soortgelijke app in de Nederlandse App Store te vinden en degene die ik in de buitenlanse stores aantrof waren niet naar mijn zin, dus besloot ik mijn stoute schoenen aan te doen en het idee zelf uit te werken en naar een ontwikkelaar te stappen.

Om een lang verhaal kort te maken; Uiteindelijk heeft One Sixty Mobile Concepts van mijn idee een app gemaakt waarvan ik het resultaat zeer bevredigend vind! Uiteraard zijn er vast zaken voor verbetering vatbaar, maar dat hoor ik dan graag ook van de gebruikers terug!

Meer info over deze nieuwe applicatie kun je vinden op smstimer.nl of smstimer.com voor de Engelstaligen onder ons.

De applicatie is momenteel ter introductie voor € 0,79 verkrijgbaar in de App Store. Klik hier om direct naar de App Store te gaan.

Help me om deze app te verbeteren en deel je vragen of opmerkingen!

Bedankt voor je aandacht.

Mvg. W. Dielessen

Laatst gewijzigd door werner1977; 02-12-10 om 22:19.
  #3  
Oud 02-12-10, 23:19
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

Ik vind het concept heel goed, ik vroeg al om deze app voordat bitesms hier mee kwam.
Alleen spreek het mij niet heel erg aan door de kleuren, ik hou altijd het meest van neutraal, maar ik ben dan ook erg kieskeurig ingesteld.
  #4  
Oud 03-12-10, 01:06
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Zit deze optie ook in bite sms dan ?
  #5  
Oud 03-12-10, 01:15
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

jazeker het zit ook in bitesms.
  #6  
Oud 03-12-10, 01:39
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Oh dat wist ik niet eens , gauw ff kijken .
  #7  
Oud 03-12-10, 10:19
werner1977 werner1977 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Helaas staat Apple het op een 'niet gejailbreakte' telefoon niet toe om op de achtergrond een SMS te versturen zonder dat je dit dient te bevestigen.
Dit is een ingebouwd veiligheidsaspect voor de gebruiker zodat er niet zonder je toestemming allerlei SMS berichten worden verzonden zonder dat je daar enig weet van hebt!
Dit is slechts en alleen mogelijk via het programma Bite SMS op een gejailbreakte iPhone.

SMS Timer Pro doet in principe hetzelfde met als enige verschil dat wanneer het moment is aangekomen dat een ingeplande SMS verzonden dient te worden, je dit nog dient te bevestigen.



SMS Timer Pro heeft daarintegen wel een aantal voordelen ten opzichte van Bite SMS!
  • Maak gebruik van uw eigen netwerk provider!
  • Niet afhankelijk van een 3de partij!
  • Het geplande SMS bericht wordt alleen op uw telefoon opgeslagen; geen externe server!
  • 5 min. uitstel functie!
  • Deel de app met vrienden middels Twitter / Facebook en e-mail!
  • Ondersteunt wereldwijd alle netwerk providers!
  • Geen bijkomende kosten zoals het aanschaffen van SMS tegoed of overige credits!
  • Facebook contacten/verjaardagen importeren!
  • Badge icoontje met aantal ingeplande SMS-berichten!

Bekijk de volledige mogelijkheden op http://www.smstimer.nl

Laatst gewijzigd door werner1977; 03-12-10 om 10:30.
  #8  
Oud 05-01-11, 16:33
werner1977 werner1977 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Thumbs up SMS Timer Pro v1.2

Beste forumleden,

Inmiddels is SMS Timer Pro nu ongeveer een maand beschikbaar in de App Store en de recencies zijn gematigd positief. Dit is mede te wijten aan het feit dat de app het SMS bericht niet automatisch wordt verstuurd, maar een bevestiging van de gebruiker vereist. De mogelijkheid om dit toch automatisch plaats te laten vinden middels een externe server waar de berichten worden opgeslagen is uitgebreid met ontwerpen besproken, maar dat gaat een te kostbaar plaatje worden om de app voor het bedrag van € 0,79 rendabel te houden.

Tevens waren er problemen met het kiezen van een bestaand contact uit het telefoonboek wat middels een +31.... was ingevoerd. Bij het daarwerkelijk verzenden van het SMS bericht werd dit telefoonnumer omgezet naar 316...... hetgeen een foutief nummer betreft. We dachten dit probleem middels versie v1.1 opgelost te hebben, maar het probleem bleef in sommige gevallen bestaan.

Inimmels ligt v1.2 ter beoordeling bij Apple en hopelijk is deze een dezer dagen beschikbaar.

Momenteel wordt er ook hard gewerkt aan de optie om afspraken / notities en verjaardagen uit de bestaande agenda te selecteren en hiermee je ingeplande SMS aan te maken.

Kortom, we werken hard om de app gebruiksvriendelijk maar vooral nuttig te laten zijn middels feedback die we van de gebruikers terug krijgen.
We willen jullie daarom vragen om vooral je feedback te geven middels onze website www.smstimer.nl of een review te plaatsen in de App Store of via de reeds geinstalleerde applicatie en dan via het menu 'Meer' > 'Plaats een review in iTunes'

Alvast hartstikke bedankt voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,

W. Dielessen
Reageren

Labels
sms timer pro



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Timer app? Tr1bal iPhone Apps 1 13-05-10 20:50
SMS en Minuten timer voor iPhone 3G Meneer Guggenheimer iPhone Apps 8 25-09-09 21:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47.