//

iphone 3GS ipod app doet niks meer

iphone 3GS ipod app doet niks meer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iphone 3Gs (mc model) nu heb ik wat liedjes gedownload en in iTunes laten afspelen en probeer deze te synchroniseren met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-10, 12:38
petersmichiel petersmichiel is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Bilzen
Berichten: 17
Exclamation iphone 3GS ipod app doet niks meer

hallo,
ik heb een iphone 3Gs (mc model)

nu heb ik wat liedjes gedownload en in iTunes laten afspelen en probeer deze te synchroniseren met mijn iPhone. mijn pc zegt dat alles is gesynchroniseerd is maar dan kijk ik op mijn iphone en zie ik als ik de ipod app open dat deze niks doet en uitvalt ... dan ga ik ook eens kijken bij mijn settings en info maar daar komt ook niets te staan (bvb. hoeveel liedjes ...)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-10, 17:28
paultjebolks paultjebolks is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 29
Standaard

Wat je nog kan proberen is in Itunes kijken of het vakje "muziek handmatig beheren" is aangevinkt. Wanneer je de Iphone aansluit op Itunes komt dit vaak al direct in beeld te staan....
Hierna kan je namelijk gewoon de muziek die je wil naar het mapje muziek toe slepen en zal ie het als het goed is moeten doen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod doet niks meer hopje20 iPhone algemeen 0 08-01-11 01:14
iPhone: 3GS 16 Gb doet niks meer bertbig Jailbreak 2 26-10-10 17:24
Iphone 3gs op zwart en doet niks meer jeffrey100 iPhone algemeen 4 18-10-09 16:03
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Jailbreak 13 22-08-09 14:43
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Archief 2 16-08-09 15:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.