iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   verkeerde app besteld (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/79386-verkeerde-app-besteld.html)

pironne 06-12-10 12:45

verkeerde app besteld
 
Hallo,

hoop dat ik de goede plek heb voor mijn vraag.
Ik heb een poos geleden navigan gratis op mijn I phone gezet en ben best tevreden. Dit weekend wilde ik wat extra aanschaf doen nl file info en 3d.

Door mijn eigen schuld heb ik per ongeluk via mijn I pad kaarten van India besteld (€55). Ja niet slim maar tis niet anders.
Ik heb Navigon gemaild maar verwijzen me naar de shop waar ik het gekocht heb. Het zal allemaal wel moeilijk worden maar ik vind het jammer als ik met een app van € 55 zit waar ik niks mee kan. Hoef geld terug maar wil graag ruilen tegen wat ik wel wilde hebben.

Groet,

Peter vd Aa

apotheosis 06-12-10 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pironne (Bericht 611195)
Hallo,

hoop dat ik de goede plek heb voor mijn vraag.
Ik heb een poos geleden navigan gratis op mijn I phone gezet en ben best tevreden. Dit weekend wilde ik wat extra aanschaf doen nl file info en 3d.

Door mijn eigen schuld heb ik per ongeluk via mijn I pad kaarten van India besteld (€55). Ja niet slim maar tis niet anders.
Ik heb Navigon gemaild maar verwijzen me naar de shop waar ik het gekocht heb. Het zal allemaal wel moeilijk worden maar ik vind het jammer als ik met een app van € 55 zit waar ik niks mee kan. Hoef geld terug maar wil graag ruilen tegen wat ik wel wilde hebben.

Groet,

Peter vd Aa

Ruilen zal volgens mij niet gaan denk ik maar je kan zeker en vast wel je geld terug vragen.

Als je naar die app gaat die je verkeerd hebt aangekocht dan moet je meld probleem aanklikken, dat is al een begin en leg daar je probleem uit en er staat bij de app onderaan ook een emailadres zie ik; stuur daar ook maar je probleem naartoe.

Ik heb het zelf ook al voorgehad dat ik een app kocht maar mij miskeken had en het alleen voor de nederlanders was en niet voor de vlamingen/belgen; ik heb hen dit mooi en beleefd uitgelegd en na xxx tijd kreeg ik een email terug waar instond het geen probleem was en ik m'n geld zou terug gestort krijgen.

pironne 06-12-10 17:28

Hallo apotheosis,

bedankt,

Ik ga ermee aan de slag.

Grt

Peter vd Aa


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:28.