iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   geopende apps wissen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/79536-geopende-apps-wissen.html)

harry17 08-12-10 00:40

geopende apps wissen
 
Wie weet hoe je de geopende applicaties in 1 keer kan wissen ipv stuk voor stuk
Harry

Marc1969 08-12-10 09:36

Je iPhone jailbreaken en dan Multicleaner erop (en als je dan toch bezig bent, doe dan gelijk ook SBSettings, dan is het NOG eenvoudiger). Zonder jailbreak is het (naar mijn weten) nog niet mogelijk...

pdavie 08-12-10 12:56

Dat wissen..Klop dat wel? Dubbelklik home button, dan komen er apps te staan, er op gaan staan totdat ze wiebelen, dan op minnetje klikken en weg zijn ze...Maar.....Zijn dit niet gewoon de apps die je pas hebt geopend? Dat ze dus niet draaien op de achtergrond? Berichten staat er ook tussen als ik die heb geopend, maar die draait toch echt niet ivm push ofzo...Of doe ik iets fout....

iPho(w)ner 08-12-10 13:08

@pdavie Ja dat klopt wel wat je zegt, maar iOS sluit de app's niet zelf. Dat moet je handmatig doen vanuit de multitaskbar.

De oplossing van Marc1969 is de beste, zo doe ik het zelf ook - na lang zoeken van een oplossing. Heb SBSettings geinstalleerd en de "Remove Backgrounds SB" plugin. Eén druk op de knop in SBSettings, al je app's worden gesloten en SB sluit zichzelf!

CeesiPhone 08-12-10 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harry17 (Bericht 612001)
Wie weet hoe je de geopende applicaties in 1 keer kan wissen ipv stuk voor stuk
Harry

Waar hebben jullie het over?
Apps van je iPhone afhalen=wissen of uitschakelen zodat ze niet op de achtergrond draaien?

Marc1969 09-12-10 10:33

@CeesiPhone: het gaat om het uitschakelen van Apps die op de achtergrond draaien, niet om het verwijderen van Apps.

@iPho(w)ner: Ik had SBSettings er al op staan (is voor mij de belangrijkste reden om te jailbreaken) en nadat ik Multicleaner geinstalleerd had, stond de knop 'Quit Apps' ineens bij SBSettings ertussen. Dus die 'krijg' je erbij volgens mij ;)

@pdavie: het zijn idd de apps die je pas hebt geopend. Maar dat zijn dus ook de apps die op de achtergrond nog draaien. Overigens draait niet alles echt op de achtergrond, niet alle apps kunnen en/of doen dat.

CeesiPhone 09-12-10 10:49

Dank je Marc1969.

Als ik jullie goed heb begrepen kan ik het volgende doen om op de achtergrond draaiende programma's te sluiten:

Dubbel op de Homeknop drukken, de programma's die je dan ziet staan aan het wiebelen brengen door er op te gaan staan en dan bij een minnetje klikken waardoor ze verdwijnen.
En dat verdwijnen betekent dat ze wel aanwezig blijven, maar niet meer op de achtergrond draaien.

colliehome 09-12-10 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CeesiPhone (Bericht 612544)
Dank je Marc1969.

Als ik jullie goed heb begrepen kan ik het volgende doen om op de achtergrond draaiende programma's te sluiten:

Dubbel op de Homeknop drukken, de programma's die je dan ziet staan aan het wiebelen brengen door er op te gaan staan en dan bij een minnetje klikken waardoor ze verdwijnen.
En dat verdwijnen betekent dat ze wel aanwezig blijven, maar niet meer op de achtergrond draaien.


dat klopt. Normaal laat Apple 20 werkende apps toe en zal dan zelf apps sluiten om een goede werking te garanderen. Hij zal de mist gebruikte eerst sluiten.

thunder 09-12-10 13:01

Cool, die SBsettings Background remover werkt prima en is tenminste gratis. Multicleaner moet je voor betalen....

iPho(w)ner 09-12-10 13:04

Het zou mooier zijn als je zelf kon kiezen op een app direct te sluiten of op de achtergrond te laten lopen. Bijvoorbeeld 3 tellen home-butten vasthouden is helemaal sluiten. Ideetje Apple?

Marc1969 09-12-10 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPho(w)ner (Bericht 612592)
Het zou mooier zijn als je zelf kon kiezen op een app direct te sluiten of op de achtergrond te laten lopen. Bijvoorbeeld 3 tellen home-butten vasthouden is helemaal sluiten. Ideetje Apple?

Dat kan MultiCleaner blijkbaar ook. Alleen heb ik 'm er ng maar kort op staan, dus kan ik je nog niet vertellen hoe dat werkt...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thunder (Bericht 612589)
Multicleaner moet je voor betalen...

Tsja... 't Kost een paar centen maar dan heb je ook wat ;)

harry17 10-12-10 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CeesiPhone (Bericht 612544)
Dank je Marc1969.

Als ik jullie goed heb begrepen kan ik het volgende doen om op de achtergrond draaiende programma's te sluiten:

Dubbel op de Homeknop drukken, de programma's die je dan ziet staan aan het wiebelen brengen door er op te gaan staan en dan bij een minnetje klikken waardoor ze verdwijnen.
En dat verdwijnen betekent dat ze wel aanwezig blijven, maar niet meer op de achtergrond draaien.

Wat jij zegt klopt wel, maar mijn vraag was om ze allemaal tegelijk te verwijderen en niet 1 voor 1 maar volgens de reacties kan dat alleen door de iPhone te jailbreaken en multiclean.
Iedereen bedankt voor de reacties Harry17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.