iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps verplaatsen naar een andere pagina van Ipone 4. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/79556-apps-verplaatsen-naar-andere-pagina-ipone-4-a.html)

amsterdam2226 08-12-10 12:21

Apps verplaatsen naar een andere pagina van Ipone 4.
 
Beste lezers,

Probeer mijn apps - heb al het 1 en ander via ' zoeken' op jullie site gevonden - maar niets over als het niet lukt de apps van de ene pagina naar de andere te verschuiven. Op dezelfde pagina is geen probleem en ook niet om een map aan te maken. Wie kan mij helpen?

Bedankt, Marc

apotheosis 08-12-10 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door amsterdam2226 (Bericht 612142)
Beste lezers,

Probeer mijn apps - heb al het 1 en ander via ' zoeken' op jullie site gevonden - maar niets over als het niet lukt de apps van de ene pagina naar de andere te verschuiven. Op dezelfde pagina is geen probleem en ook niet om een map aan te maken. Wie kan mij helpen?

Bedankt, Marc

Hug? Als je icoontjes beginnen te bibberen of hoe je het ook wil noemen dan moet je gewoon goed naar bv rechts schuiven, met de app dus volledig verder schuiven naar de andere kant en zo verschijn je op een andere pagina, is heel eenvoudig hoor.

kartal1810 08-12-10 13:14

Je moet er voor zorgen dat je icoon ingedrukt houdt, totdat de iconene gaan bewegen. vervolgens icoon die je wilt verplaatsen houdt je ingedrukt en breng je zo veel mogelijk rechts van je scherm. (dus je vinger tot aan het rand van je scherm)
als dat lukt verschijnt je volgende pagina en kun je daar je icoon plaatsen.

succes.


SORRY je hebt gelijk ik bedoelde eigenlijk de icoon zelf.!!!!!

wouter1981 08-12-10 13:30

Je moet NIET de home knop ingedrukt houden maar een van de icoontjes minimaal 1 seconde "vasthouden".
Dan beginnen alle icoontjes te bibberen, nu kun je ze verplaatsen door er een vast te houden en te verschuiven.

Wil je er een naar een andere pagina verschuiven dan beweeg je het icoon naar de zijkant van het scherm (en houd m daar even!) en dan schiet hij automatisch naar de volgende pagina.
Pas op dat je niet buiten het scherm komt met je vinger, het icoon schiet dan weer terug naar zijn plek.

PS wanneer de icoontjes bibberen, kun je ze ook verwijderen door op het kruisje te drukken.

amsterdam2226 08-12-10 13:46

Bedankt iedereen voor de uitgebreide antwoorden. Misschien was er iets met de synchronisatie mis of zo.

Bomans 08-12-10 13:56

Nog zoiets. Je kan je apps ook makkelijk ordenen via iTunes zelf.

paultjebolks 08-12-10 13:56

merk hier hetzelfde op mijn 3GS....
Oplossing is door niet mijn (dikke) duim te gebruiken, maar gewoon mijn wijsvinger!
Dan schuift ie wel gewoon een schermpje door....

amsterdam2226 08-12-10 14:08

Idd, dat van die duim is een goede. Vooral dat ordenen via ITunes is een echte aanrader!

apotheosis 08-12-10 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 612183)
Nog zoiets. Je kan je apps ook makkelijk ordenen via iTunes zelf.

Vind dat niet handig.

apotheosis 08-12-10 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paultjebolks (Bericht 612184)
merk hier hetzelfde op mijn 3GS....
Oplossing is door niet mijn (dikke) duim te gebruiken, maar gewoon mijn wijsvinger!
Dan schuift ie wel gewoon een schermpje door....

Wijsvinger is idd het beste, noemt niks voor niks wijs(vinger). he :d:p

amsterdam2226 08-12-10 15:58

He he, ja bedankt, paultjeboks!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:57.