//

Kan de meeste apps niet sync.

Kan de meeste apps niet sync. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit probleem is al eens aan bod gekomen op dit forum. Maar de specifieke oplossing die toen gegeven is, was geen oplossing, ook bij mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-10, 00:04
brucejones brucejones is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard Kan de meeste apps niet sync.

Dit probleem is al eens aan bod gekomen op dit forum. Maar de specifieke oplossing die toen gegeven is, was geen oplossing, ook bij mij niet . Ik draai onder windows 7. Kan dus al de apps niet sync. Hij vraagt telkens de machtiging, en als je die geeft, vertelt hij je, dat in mijn geval 2 pc gemachtigd zijn. als je hier dan verder gaat , begint dat terug van vooraf aan. Als je dan uiteindelijk op annuleren klikt is het natuurlijk gedaan met sync. zodanig dat je er niets meer opkrijgt, tenzij je de apps die hij niet sync. laat verwijderen. In mijn geval zo'n 27 apps . Je word er gek van telkens die apps terug te gaan downloaden en dan achteraf herbegint alles weer. Iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-10, 22:05
Iphone4.1 Iphone4.1 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, echt storend!
  #3  
Oud 30-12-10, 12:48
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Misschien heeft een vriend(in) mijn zijn/haar account iets gedownload op jou iPhone. Dan kun je alleen die apps syncen als je PC gemachtigd is voor dat account.
  #4  
Oud 30-12-10, 21:05
brucejones brucejones is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard

Mischien is dit wel eens te proberen. Sinds ik itunes en apple mobile device, hersteld heb met iphone explorer, werkt het nu om de apps te syncen. Ik zou zeggen probeer het eens, en als daarmee het probleem opgelost is, dan is dit een effectieve manier , en mag hier een slot op. Veel succes
  #5  
Oud 03-01-11, 21:00
Iphone4.1 Iphone4.1 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb voor de Iphone 4 versie 4.2 het onderstaande gedaan:

Er wordt in iTunes herhaaldelijk gevraagd om de computer te machtigen voor het afspelen van aankopen van de iTunes Store en dan het onderdeel "Verwijder de map SC Info". Ik heb deze optie gedaan en dit werkt perfect.

Bij mij is het probleem opgelost. Hopelijk heb je hier iets aan.

Deze koppeling vond ik bij ene Caroline17 (geplaatst 7 okt 2010) die ook dit probleem had.

Veel succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Sync van iPhone voor apps lukt niet meer wwl iTunes 5 06-05-11 16:17
bij sync van ipod touch willen de apps niet jeff123 Archief 1 22-09-09 22:02
6.28 gb die ik niet kan wissen bij de sync karel iTunes 30 07-11-07 12:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.