iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Whatsapp en Viber werkt niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/79742-whatsapp-viber-werkt-niet.html)

Martijnvl90 10-12-10 18:22

Whatsapp en Viber werkt niet
 
Hallo,

Mijn vriendin heeft een Iphone 2g gejailbreakt met Firmware 3.1.3.
Nu heeft ze Whatsapp gedownload, maar hier werkt de pushfunctie niet op. Dus moet ze de app op starten en dan krijgt ze pas de berichten binnen.

Ook heeft ze Viber gedownload en heeft ze de installatie gevolgd, maar krijgt ze geen sms voor de activatiecode...

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!;)

apotheosis 10-12-10 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Martijnvl90 (Bericht 613173)
Hallo,

Mijn vriendin heeft een Iphone 2g gejailbreakt met Firmware 3.1.3.
Nu heeft ze Whatsapp gedownload, maar hier werkt de pushfunctie niet op. Dus moet ze de app op starten en dan krijgt ze pas de berichten binnen.

Ook heeft ze Viber gedownload en heeft ze de installatie gevolgd, maar krijgt ze geen sms voor de activatiecode...

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!;)

Werken deze wel met een 2G?
Want ik weet heel vele apps de dag van vandaag alleen maar nog werken op 3G of 3Gs en iphone 4 etc...

Bij viber zie ik staan het beste werkt met iphone 3gs en iphone 4.
Bij whatsapp zie ik staan ; videobestanden sturen en opslaan moet je minstens 3Gs hebben.

Martijnvl90 10-12-10 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 613199)
Werken deze wel met een 2G?
Want ik weet heel vele apps de dag van vandaag alleen maar nog werken op 3G of 3Gs en iphone 4 etc...

Bij viber zie ik staan het beste werkt met iphone 3gs en iphone 4.
Bij whatsapp zie ik staan ; videobestanden sturen en opslaan moet je minstens 3Gs hebben.

Maar wel raar dat ze ze wel gedownload heeft, meestal krijg je dan een melding dat je een software update nodig hebt.

Bij pingchat werkte de pushfunctie ook niet ....

Kokkie76 10-12-10 20:48

Is de 2g gehacktivated? Volgens mij moet je op een 2g die gehacktivated is eerst de push notification fixen.

Zoek functie iPc link: Hacktivated

r03n_d 10-12-10 22:16

Klopt, had ik ook. Push doet het in het algemeen dan niet. Pushfix.info did the trick voor mij destijds.

Martijnvl90 11-12-10 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d (Bericht 613308)
Klopt, had ik ook. Push doet het in het algemeen dan niet. Pushfix.info did the trick voor mij destijds.

Ik heb deze stappen gevolgd op deze site:
Cydia.pushfix.info

Maar als ik de pushfix.info 2.0 wil installeren krijg ik een error:running
Sub-process /usr/bin/dpkg returned an eroor code (1)
En daarna:
/var/cache/apt/archives/com.pushfix2_2.13_iphoneos-arm.deb

Wat nu?

JornZ 12-12-10 12:40

Probeer eens push doctor, je moet wel even googlen welke repo het onder te vinden is

Martijnvl90 12-12-10 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JornZ (Bericht 613781)
Probeer eens push doctor, je moet wel even googlen welke repo het onder te vinden is

Jo bedankt!!!
Hij werkt!!!
Hè hè, nou kunnen we eindelijk mijn oude iphone gebruiken voor gratis berichtjes!! :p

Timmeh_ 13-12-10 13:29

Goed om te horen dat het is gelukt! :)
Aangezien er al een discussie gaande is over Push berichten op een 2G en over Push Doctor, gaat deze discussie nu op slot.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.