//

App store wachtwoord terugkrijgen

App store wachtwoord terugkrijgen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nooit mijn app store wachtwoord veranderd maar ik kan al enige tijd niet meer inloggen bij de app store. Mijn broer heeft in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-12-10, 16:00
basnolle basnolle is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard App store wachtwoord terugkrijgen

Ik heb nooit mijn app store wachtwoord veranderd maar ik kan al enige tijd niet meer inloggen bij de app store. Mijn broer heeft in de tussentijd ook een iphone gekocht en op dezelfde laptop (dus ook bij dezelfde itunes) zijn iphone gesynchroniseerd. ik weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben. Is er een manier om je wachtwoord terug te krijgen?
Greets
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-10, 16:02
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basnolle Bekijk bericht
Ik heb nooit mijn app store wachtwoord veranderd maar ik kan al enige tijd niet meer inloggen bij de app store. Mijn broer heeft in de tussentijd ook een iphone gekocht en op dezelfde laptop (dus ook bij dezelfde itunes) zijn iphone gesynchroniseerd. ik weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben. Is er een manier om je wachtwoord terug te krijgen?
Greets
Ik heb hier geen ervaring mee maar laat ik het eens proberen. Kan je op de pc nergens een knopje vinden zoals: Wachtwoord vergeten? Zodat je dit opnieuw kunt opvragen op het e-mailadres waarop het account geregistreerd staat?
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Reageren

Labels
app store, wachtwoord



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ios 4.3 wachtwoord app store wwl iPhone Apps 2 07-04-11 10:41
wachtwoord store onthouden MarkStraatman iPhone algemeen 3 04-01-11 21:17
App terugkrijgen fabie1 iPhone Apps 6 25-07-08 14:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.