iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Online via Iphone? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/80086-online-via-iphone.html)

LarsLinders 15-12-10 08:58

Online via Iphone?
 
Is er ook een app te verkrijgen zodat ik draadloos online kan met mijn laptop, waarbij ik dus gebruik maak van de 3G internet verbinding van mijn iPhone?

Dan heb je pas echt overal internet met je laptop!:d

wouter1981 15-12-10 09:41

Wel wanneer je jailbreakt. MyWi heet het programma wat je zoekt.

LarsLinders 15-12-10 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 615000)
Wel wanneer je jailbreakt.

Oke, maar ik ben hem zoiezo niet van plan om te jailbreaken.
Is er ook een andere manier?

apotheosis 15-12-10 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LarsLinders (Bericht 615002)
Oke, maar ik ben hem zoiezo niet van plan om te jailbreaken.
Is er ook een andere manier?

Ik kan alleen over belgische providers spreken maar bij ons kan je met proximus en base en mobile vikings je iphone aan je laptop aansluiten en zo surfen op je laptop; tethering noemt dat, dit gaat dan wel van je data bundel af maar zo kan je op je laptop surfen.

Jailbreaken begin ik ook niet (meer) aan, als ik zie hoeveel mensen miserie mee hebben nadien, het is altijd wat, ik lees hier dagelijks de topics door en het is echt een enorm probleem als ze dat doen ;p.Ik blijf er ook liever af.

Bomans 15-12-10 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 615082)
...
Jailbreaken begin ik ook niet (meer) aan, als ik zie hoeveel mensen miserie mee hebben nadien, het is altijd wat, ik lees hier dagelijks de topics door en het is echt een enorm probleem als ze dat doen ;p.Ik blijf er ook liever af.

Dat heeft (volgens mij) meer te maken met de onwetendheid van de gebruiker vrees ik ... :rolleyes:

Ik jailbreak mijn toestel (2G - 3G en nu 4) al 3 jaar en heb nog maar 1 keer een herstel moeten uitvoeren waarvan een cydia app de oorzaak was.

Burn89 15-12-10 13:44

Ik heb hier ook een vraagje over.
Ik heb een iPad en een iPhone 4 beidde zijn gejailbreakt en op de iphone 4 staat MyWi. Zodra ik met de iPad verbinding zoek met de iphone vind die dit en er komt ook een Wi-Fi teken bovenin te staan maar ik heb geen internet verbinding iemand enig idee wat dit kan zijn?

apotheosis 15-12-10 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 615089)
Dat heeft (volgens mij) meer te maken met de onwetendheid van de gebruiker vrees ik ... :rolleyes:

Ik jailbreak mijn toestel (2G - 3G en nu 4) al 3 jaar en heb nog maar 1 keer een herstel moeten uitvoeren waarvan een cydia app de oorzaak was.

nope, toen ik die ene keer m'n iphone had gejailbreaked dan heb ik zelf nooit een probleem gehad maar ik begin er liever niet mee,pf.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.