//

app "My Card Info"

app "My Card Info" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de app "My Card Info" gekocht. Weet er iemand hoe je een ingegeven kaart in deze app kunt verwijderen ? Met dank voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-10, 13:49
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Question app "My Card Info"

Ik heb de app "My Card Info" gekocht.
Weet er iemand hoe je een ingegeven kaart in deze app kunt verwijderen ?
Met dank voor de reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-10, 11:31
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Niemand die mij hierbij kan helpen ?
  #3  
Oud 19-12-10, 22:56
iMKapps iMKapps is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Thumbs up Serious Request 3FM

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk bericht
Ik heb de app "My Card Info" gekocht.
Weet er iemand hoe je een ingegeven kaart in deze app kunt verwijderen ?
Met dank voor de reacties.
Het is niet mogelijk om passen uit de lijst “Alle passen” te verwijderen.
Echter, je kunt eenvoudig passen uit het “Mijn passen” overzicht verwijderen:
wanneer je voor de betreffende pas beide velden “kaart ID” en “notitie” leeg maakt, wordt de pas automatisch verwijderd uit het “Mijn Passen” overzicht.

Ter promotie doet My Card Info mee aan de Serious Request Actie van 3FM.

Per verkochte upgrade van My Card Info wordt 35 cent gedoneerd aan het Rode Kruis.
Voor meer info, zie: Kom zelf in actie portaal 2010

Allemaal kopen dus! Voor 79 cent krijg je een hele handige app (goeie recenties) en het Rode Kruis wordt ook blij.
  #4  
Oud 20-12-10, 10:53
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

[QUOTE=iMKapps;616767]Het is niet mogelijk om passen uit de lijst “Alle passen” te verwijderen.
Echter, je kunt eenvoudig passen uit het “Mijn passen” overzicht verwijderen:
wanneer je voor de betreffende pas beide velden “kaart ID” en “notitie” leeg maakt, wordt de pas automatisch verwijderd uit het “Mijn Passen” overzicht.

Ter promotie doet My Card Info mee aan de Serious Request Actie van 3FM.

Per verkochte upgrade van My Card Info wordt 35 cent gedoneerd aan het Rode Kruis.
Voor meer info, zie: Kom zelf in actie portaal 2010



Bedankt voor de reactie. Fijn dat jullie de zaken zo goed opvolgen.
Helaas kan ik nog altijd geen kaart verwijderen uit "mijn passen". Wanneer ik de velden "kaart ID" en "notitie" leegmaak, blijf de kaart in het overzicht echter zonder gegevens.
  #5  
Oud 22-12-10, 00:35
iMKapps iMKapps is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk bericht

Bedankt voor de reactie. Fijn dat jullie de zaken zo goed opvolgen.
Helaas kan ik nog altijd geen kaart verwijderen uit "mijn passen". Wanneer ik de velden "kaart ID" en "notitie" leegmaak, blijf de kaart in het overzicht echter zonder gegevens.
Heel vervelend. Stuur even een email naar mycardinfo@imkapps.com, dan lossen we het per email op.
  #6  
Oud 23-12-10, 08:16
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMKapps Bekijk bericht
Heel vervelend. Stuur even een email naar mycardinfo@imkapps.com, dan lossen we het per email op.

Bedankt voor jullie e-mail. Probleem is opgelost.
Uitstekende service van Imkapps !
  #7  
Oud 23-12-10, 19:44
CeesiPhone CeesiPhone is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk bericht
Bedankt voor jullie e-mail. Probleem is opgelost.
Uitstekende service van Imkapps !
.......en wat was de oplossing????
  #8  
Oud 24-12-10, 09:58
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeesiPhone Bekijk bericht
.......en wat was de oplossing????
Ik had ondertussen op eigen initiatief de applicatie gewist en heb ze daarna via Itunes terug opgeladen.
Het programma werkt nu perfect en ik kan nu ook ingevoerde kaarten verwijderen.
Imkapps heeft me echter laten weten dat ze het probleem toch verder gaan onderzoeken en indien nodig oplossen met de volgende upgrade.
Ik vind dit een uitstekende opvolging en ben erg tevreden !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoveelste iPhone 4 probleem: "No SIM-card installed" Esteban78 iPhone algemeen 3 15-05-11 12:57
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
iPhone 3G: "null" "null" bij instellingen-algemeen-info francebramie Unlock 7 19-03-09 20:49
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47.