//

App crasht bij opstarten

App crasht bij opstarten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb lego harry potter zojuist gedownload voor mijn iphone (3G 4.1), en er staat dat hij het zou moeten doen. Ik zie alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-10, 14:20
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard App crasht bij opstarten

Hey,

Ik heb lego harry potter zojuist gedownload voor mijn iphone (3G 4.1), en er staat dat hij het zou moeten doen. Ik zie alleen eerst voor ongeveer 2/3 seconden een zwart scherm, en dan gaat hij weer terug naar het homescreen K heb mn iphone al gereboot, en k heb de app ook al verwijdert en er opnieuw opgezet. Iemand..?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-10, 14:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patspeedy Bekijk bericht
Hey,

Ik heb lego harry potter zojuist gedownload voor mijn iphone (3G 4.1), en er staat dat hij het zou moeten doen. Ik zie alleen eerst voor ongeveer 2/3 seconden een zwart scherm, en dan gaat hij weer terug naar het homescreen K heb mn iphone al gereboot, en k heb de app ook al verwijdert en er opnieuw opgezet. Iemand..?
Als je andere apps wel werken dan ligt het aan die app, daar kan je normaal gezien weinig of nikske aan doen dan, ik heb dit soms ook eens voor, weinig maar toch heb ik het ook al voorgehad.
  #3  
Oud 18-12-10, 14:52
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard

da's jammer Tja het is idd alleen bij die app, derest werkt gewoon prima
  #4  
Oud 18-12-10, 17:15
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard

Hmm, k heb een nieuwere versie ervan gedownload, en nu start ie wel op!
Maar nu het volgende probleem: als ik wil beginnen moet ik: new game doen, en dan gaat ie laden en dan crasht ie steeds weer op dat punt -__-' Enig idee iemand :')
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
cydia crasht bij opstarten ios 4.2.1 nickholtus Jailbreak apps en thema's 7 27-11-10 13:35
cydia crasht bij opstarten Blaster Jailbreak apps en thema's 75 04-11-10 00:44
4.0 Mail crasht bij opstarten + Vodafone Tethering MikMakMan Vodafone 0 25-06-10 01:29
cydia crasht bij opstarten hansvdw Jailbreak apps en thema's 2 08-12-08 10:19
Last.FM applicatie crasht bij opstarten ProfessorAap iPhone Apps 2 09-10-08 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.