Emoji installeren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mede iPhoners, Ik heb sinds vrijdag mijn iPhone4; ben er zo blij mee! Nou tipte iemand mij op het Emoji programmaatje. Ik geïnstalleerd maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Emoji installeren
Hoi mede iPhoners,
Ik heb sinds vrijdag mijn iPhone4; ben er zo blij mee! Nou tipte iemand mij op het Emoji programmaatje. Ik geïnstalleerd maar toen ik het wilde gebruiken, kreeg ik de emoticons niet te zien naast mijn toetsenbord. Heb via algemeen etc. geprobeerd het Emojo toetsenbord te installeren zoals overal vermeld staat, maar in mijn lijst staat dat toetsenbord niet Help; hoe ga ik dit voor elkaar krijgen? Heb de iPhone ook al uit en aan gedaan. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen! Alvast bedankt! gr. Araucaria |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen --> Algemeen --> Toetsenbord --> Emoji toevoegen. Berichten uit en aan zetten (ook uit de multitasking uitzetten), daarna zie je een wereldbol naast de spatie als je een nieuw bericht wilt typen.
Succes! Laatst gewijzigd door iMac-er; 20-12-10 om 17:29. |
|
|||
|
|||
Hey,
Bedankt voor je reactie. Maar eh, Emoji staat dus niet in mijn lijst met toetsenborden! Wel gedownload, het pictogram staat er gewoon. En eh, dit is mijn 1e iPhone; hoe zet je berichten uit en aan en hoe zet je de multitasking uit? Heb namelijk wel het toestel uitgezet. Ik hoop dat je nog even de moeite wilt nemen me nog verder te helpen. Alvast en nogmaals bedankt! gr. Araucaria |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
thnx weer voor de reactie!
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan; hij doet het!!!! Geen idee waar het aan gelegen heeft, maar het werkt; yeah! gr. Araucaria |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe kan dat met eenipad 2 plzzz HELP !!!
|
|
||||
|
||||
Gewoon op dezelfde manier ,
|
|
||||
|
||||
je moet gewoon de app openen en lezen wat er staat.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Emoji free | lotusdiver | iPhone algemeen | 2 | 24-06-10 12:49 |
Hack: Japanse Emoji-iconen | iMario | iPhone algemeen | 57 | 18-07-09 08:32 |
Windows: Emoji op je PC via Firefox | Runaque | Desktop-applicaties | 1 | 27-04-09 12:10 |
Emoji in contacten - probleempje | Gheski | iTunes | 1 | 15-04-09 19:38 |
|
|