//

Reclame banner.

Reclame banner. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kunt geen App downloaden of er zit wel een reclame banner onder of boven in het beeld. Is hier iets aan te doen aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-10, 21:14
TheMask's schermafbeelding
TheMask TheMask is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard Reclame banner.

Je kunt geen App downloaden of er zit wel een reclame banner onder of boven in het beeld. Is hier iets aan te doen aan die Spam reclame, of ben ik de enige die zich ergert aan die rommel!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-10, 21:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Betaalde apps kopen, daar zit geen reclame in.
  #3  
Oud 20-12-10, 21:22
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Soms is er een betaalde variant van gratis Apps waar de reclame dan niet in zit, of kun je via een In-App-Purchase de reclames "afkopen", maar lang niet altijd.

(Nu.nl schijnt bijvoorbeeld meer te kunnen verdienen aan reclame dan aan Apps of In-App-Purchases)

Ik hou ook niet van reclame...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 20-12-10, 23:47
TheMask's schermafbeelding
TheMask TheMask is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik ga ook niet altijd voor de goedkoop en ik begrijp ook waar de reclame voor is. Soms zijn er alleen maar gratis App’s leverbaar en wat ik b.v. mooi vind van de gratis app Alarmfase 1-P2000, is dat je het venster opschuift en de reclame daarmee van je scherm weg is en hierdoor kan je van het hele scherm gebruik maken, mooi toch! It’s the solution.

Laatst gewijzigd door TheMask; 20-12-10 om 23:49.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
banner.app voor op iphone 3g lukt niet!! julio Jailbreak apps en thema's 4 04-11-08 23:23
banner.app installeert op me iphone niet julio Jailbreak apps en thema's 6 07-10-08 16:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.