//

installeren reservekopie

installeren reservekopie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe installeer ik een de reservecopie van mijn laatste 3G op mijn nieuwe 4? Terwijl er ook nog een andere i-phone op itunes is aangesloten? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-10, 16:50
Marjanne007 Marjanne007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard installeren reservekopie

Hoe installeer ik een de reservecopie van mijn laatste 3G op mijn nieuwe 4? Terwijl er ook nog een andere i-phone op itunes is aangesloten? Nu spontaan de gegevens van de verkeerde i-phone geïnstalleerd gekregen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-10, 09:45
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Als je iPhone is aangesloten en iTunes opgestart, klik je rechts op (het icoontje van) je iPhone en selecteert 'Terugzetten vanaf reservekopie...'. Je kunt vervolgens kiezen welke reservekopie je wilt gebruiken.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren elvis4ever iTunes 2 19-07-10 23:38
iPhone: Reservekopie ddinter Jailbreak 18 13-07-10 18:30
Reservekopie? HDL iPhone algemeen 0 30-05-10 14:46
iphone onstabiel na veel installeren en de-installeren? scanniexxl iPhone algemeen 3 01-11-09 17:54
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.