iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Dataverkeer loggen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/80831-dataverkeer-loggen.html)

firepeet01 25-12-10 16:31

Dataverkeer loggen
 
Binnenkort zal ik waarschijnlijk een Ipad gaan aanschaffen die huurders van mijn vakantiehuisje dan kunnen gebruiken. Omdat daar geen internet aansluiting aanwezig is zal de Ipad via 3G online komen.

Nu wil ik weten of er een app bestaat die dataverkeer kan loggen. Het is namelijk de bedoeling dat huurders per week een datalimiet krijgen van 250 mb.

Bestaan er uberhoubt nog meer apps (eventueel via Cydia) die interessant voor mij zijn?

apotheosis 25-12-10 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firepeet01 (Bericht 618941)
Binnenkort zal ik waarschijnlijk een Ipad gaan aanschaffen die huurders van mijn vakantiehuisje dan kunnen gebruiken. Omdat daar geen internet aansluiting aanwezig is zal de Ipad via 3G online komen.

Nu wil ik weten of er een app bestaat die dataverkeer kan loggen. Het is namelijk de bedoeling dat huurders per week een datalimiet krijgen van 250 mb.

Bestaan er uberhoubt nog meer apps (eventueel via Cydia) die interessant voor mij zijn?

Ge kunt zien ze mee die ipad gaan lopen :-).
En dat ze zelf hun simkaart erin steken en ervoor zorgen ze een data abo hebben.

vuurvreter 25-12-10 17:14

Data Usage / Data Control
Daarmee log je op de Ipad zelf het verbruik.
Hij meet het verbruik van Cellular en Wi-Fi.

Succes ermee
Ik heb het op Iphone staan en dat werkt perfect.

firepeet01 25-12-10 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 618947)
Data Usage / Data Control
Daarmee log je op de Ipad zelf het verbruik.
Hij meet het verbruik van Cellular en Wi-Fi.

Succes ermee
Ik heb het op Iphone staan en dat werkt perfect.

Bedankt voor het snelle antwoord.
Is dit ook afgeschermd te gebruiken zodat de gebruikers het niet zelf kunnen resetten?

apotheosis 25-12-10 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 618947)
Data Usage / Data Control
Daarmee log je op de Ipad zelf het verbruik.
Hij meet het verbruik van Cellular en Wi-Fi.

Succes ermee
Ik heb het op Iphone staan en dat werkt perfect.

Beste, ik heb een topic geopent paar dagen geleden hier over post hier je handige apps; je mag altijd je handige apps er bij plaatsen, ik vind dat interessant, het is zo ik ook al heel wat apps gevonden heb die ik nu ook gebruik enz.... :)

vuurvreter 25-12-10 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firepeet01 (Bericht 618952)
Bedankt voor het snelle antwoord.
Is dit ook afgeschermd te gebruiken zodat de gebruikers het niet zelf kunnen resetten?

Nee dat niet, maar ik zag onlangs een (jailbreak) app waarmee je een wachtwoord op een mapje zou kunnen zetten.

En anders, de volle mep laten betalen bij wijzigingen op de Ipad, maar daar moet je zelf maar iets op bedenken.

vuurvreter 25-12-10 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 618957)
Beste, ik heb een topic geopent paar dagen geleden hier over post hier je handige apps; je mag altijd je handige apps er bij plaatsen, ik vind dat interessant, het is zo ik ook al heel wat apps gevonden heb die ik nu ook gebruik enz.... :)

Plaats hier ff een linkje naar je topic ;)

apotheosis 25-12-10 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 618961)
Plaats hier ff een linkje naar je topic ;)


http://forum.iculture.nl/f8/applicat...dige-apps.html

iMac-er 31-12-10 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 618947)
Data Usage / Data Control
Daarmee log je op de Ipad zelf het verbruik.
Hij meet het verbruik van Cellular en Wi-Fi.

Succes ermee
Ik heb het op Iphone staan en dat werkt perfect.

Waar kun je dit bij iPhone 4 aanzetten? Of bedoel je Instellingen --> Algemeen --> Gebruik --> Gegevens mobiele netwerk --> Verstuurd/Ontvangen in MB?

vuurvreter 31-12-10 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMac-er (Bericht 621401)
Waar kun je dit bij iPhone 4 aanzetten? Of bedoel je Instellingen --> Algemeen --> Gebruik --> Gegevens mobiele netwerk --> Verstuurd/Ontvangen in MB?

Het is een App, en daarin kan je het zien

vak20 31-12-10 15:26

Ik had eerst dataman, dat is echt weggegooid geld, gebruik nu data usage en die houdt het echt perfect bij, heb een 2 gb datalimiet bij kpn en de gegevens uit data usage kloppen perfect met de kpn gegevens! Echt een aanrader dus! Staat op mijn iPhone 4, op iPad nog niet geprobeerd!

Groetjes en een fijne jaarwisseling!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.