//

App verwijderen die aan het installeren is / op 'wachten'staan

App verwijderen die aan het installeren is / op 'wachten'staan discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanuit de app store een aantal programma's uitgekozen. Deze programma's blijven nu constant op "wachten" staan. Op een 1 of andere manier worden deze niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-04-10, 23:36
eddyboerman eddyboerman is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard App verwijderen die aan het installeren is / op 'wachten'staan

Vanuit de app store een aantal programma's uitgekozen. Deze programma's blijven nu constant op "wachten" staan. Op een 1 of andere manier worden deze niet binnengehaald. Wat doe ik verkeerd? Of wel, wat is het probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-10, 01:30
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Dan heb je hem per ongeluk gepauzeerd, tik de app aan dan zou ie van pauze af moeten gaan.
Als dat niet werkt zou ik gewoon ff de hele app verwijderen van je foon en opnieuw downloaden (dat is gratis als je hem al 1 keer hebt aangeschaft).

Een iets duidelijkere topictitel zou ook wenselijk zijn trouwens de volgende keer, hieruit kan niemand wijs worden zonder het topic te openen.
  #3  
Oud 27-04-10, 07:03
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Een iets duidelijkere topictitel zou ook wenselijk zijn trouwens de volgende keer, hieruit kan niemand wijs worden zonder het topic te openen.
// Topic-titel aangepast, gelieve de volgende keer de rapportage-functie gebruiken
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #4  
Oud 25-06-10, 11:24
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

ik heb een soort gelijk probleem, een app (netwerkradar notabene) die ik wou installeren blijft op wachten staan door juist op dat moment weer problemen te hebben met het 3g netwerk van tmobile. maar nu kan ik de app niet meer verwijderen, niet opnieuw installeren en ook niet op pauze zetten nog daar van afhalen...

heb geprobeerd de springboard te restarten, iphone aan en uit gezet maar geen enkel effect ! :S wat nu ?


nuja zeg, nog geen 5 min na dit gepost te hebben is de app vanzelf na 3 uurtjes verdwenen en heb em zelf weer succesvol kunnen installeren deze keer. vaag zeg.

Laatst gewijzigd door fuqua; 25-06-10 om 11:33. Reden: probleem heeft zichzelf opgelost.
  #5  
Oud 25-12-10, 20:34
Joanne20 Joanne20 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard App verwijderen die aan het installeren is

Hallo allemaal,

Ik wilde een app downloaden van 232 MB uit de app store, maar het installeren duurt me te lang. Daarom zou ik hem graag willen verwijderen, maar hij is nog niet helemaal geinstalleerd. Wanneer ik erop klik zie ik geen kruisje dat ik hem kan verwijderen en wel bij alle andere apps. Ook in Itunes kan ik hem niet verwijderen. Ik heb ook al meerdere keren opnieuw opgestart. Moet ik nu helemaal wachten tot hij is geinstalleerd of zou ik hem al eerder kunnen verwijderen?

Alvast bedankt.
  #6  
Oud 25-12-10, 23:09
Westwood Westwood is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 30
Standaard

ik heb dit ook, dit is normaal, bij de computer kan je het afbreken. misschien ook een goede update voor 4.3.?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app blijft staan op wachten vers iPhone Apps 5 26-05-10 18:07
Lijst van apps die aan staan? Ozjifu iPhone Apps 11 25-02-09 17:05
hoe kan ik iconen die ik niet gebruik verwijderen van het beginscherm??? daximus iPhone algemeen 10 09-12-08 13:37
De zoveelste newb die installer.app op iPhone 3g wil installeren Saaaaab Archief 3 31-07-08 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.