iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Shasam encore (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/80837-shasam-encore.html)

Heleen 25-12-10 22:13

Shasam encore
 
Hallo,

Heb tot volle tevredenheid shasam ecore gebruikt en maak er nog steeds gebruik van.

Thuis op het Wi-Fi-bereik maar ook buiten via 3G.

Tot vandaag. Op Wi-Fi doet hij het prima, buiten het Wi-Fi bereik via 3G kan ik wel taggen, hij gaat ook zoeken en verzenden maar geeft dan de volgende melding:

Browser starten

Server respronse is not of the expected type, present 'text/html', reguired'*xml*'

Wie kan mij helpen?

iWiefring 25-12-10 22:51

Probeer de gratis versie van soundhound eens en kijk eens of deze wél werkt?

Heleen 25-12-10 23:10

Waarom zal ik een andere erop zetten?

Wil gewoon dat Shasam weer werkt.

apotheosis 26-12-10 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heleen (Bericht 619020)
Waarom zal ik een andere erop zetten?

Wil gewoon dat Shasam weer werkt.

Het is shazam.

En zwier de app er eens af en installeer deze eens opnieuw dan.
Zolang je dezelfde account enzo gebruikt is er geen probleem, je betaalt maar éénmalig voor de aankoop, je kan zoveel de app wissen en terug opzette zoveel je wil.
Soms moet je eens de app wissen, soms helpt het soms niet.

Als dat nog niet helpt kan je idd eens teste of je dit ook voor hebt met de gratis app ervan.

Heleen 26-12-10 08:26

Kan dat echt?

Dacht dat ik dan weer opnieuw moet betalen?

Volgens mij is het gekomen na de laatste update van Itunes, weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben.

Heb shasam zelf ook gemeeld maar die zijn er natuurlijk niet met de kerst.

EDIT
Hi Apotheosis,

Heb hem eraf gehaald en opnieuw erop gezet. Hij geeft inderdaad een melding dat hij al betaald is en hoef alleen op oke te klikken op hem opnieuw te in stalleren.

Maar helaas, buiten Wi-Fi werkt hij niet en geeft hij nog steeds dezelfde mededeling.


apotheosis 26-12-10 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heleen (Bericht 619080)
Hi Apotheosis,

Heb hem eraf gehaald en opnieuw erop gezet. Hij geeft inderdaad een melding dat hij al betaald is en hoef alleen op oke te klikken op hem opnieuw te in stalleren.

Maar helaas, buiten Wi-Fi werkt hij niet en geeft hij nog steeds dezelfde mededeling.

Het is shazam met een Z :-).


En heb je dit ook voor met de gratis app van shazam?
Je hebt de gratise en een betalende.

Je hebt ook nog altijd soundhound, dat is ong hetzelfde als shazam.

Wat uw probleem is weet ik niet,bij mij werkt alles zoals het moet.

Als je via gprs,edge,3G shazam wil gebruiken dan moet je wel een data abo hebben he, je hebt toch een data abo (om mee op het net te surfen met je iphone).

Heleen 26-12-10 10:31

Hallo Apotheosis

Heb de gewone Shazam ook erop gezet, maar hetzelfde probleem met Wi-Fi doet hij het wel en met 3G niet.

Soundhound geprobeerd maar ook hetzelfde probleem.

En natuurlijk heb ik een data abo.

Op 4 december heb ik Shazam nog gebruikt met 3G en werkte hij optimaal, maar nu helaas.................!

Kan het wat te maken hebben met de laatste update van Itunes?

apotheosis 26-12-10 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heleen (Bericht 619119)
Hallo Apotheosis

Heb de gewone Shazam ook erop gezet, maar hetzelfde probleem met Wi-Fi doet hij het wel en met 3G niet.

Soundhound geprobeerd maar ook hetzelfde probleem.

En natuurlijk heb ik een data abo.

Op 4 december heb ik Shazam nog gebruikt met 3G en werkte hij optimaal, maar nu helaas.................!

Kan het wat te maken hebben met de laatste update van Itunes?

Ja,dat kan door de update zijn maar het is het beste je dit vraagt in de topic problemen, mss je daar meer reactie zal krijgen, ik kan u helaas niet verder helpen.
Er is duidelijk iets fouts gegaan.

Heleen 26-12-10 10:46

Toch wil ik je hartelijk danken voor jouw antwoorden.

vak20 26-12-10 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heleen (Bericht 619130)
Toch wil ik je hartelijk danken voor jouw antwoorden.

Heb je KPN soms?

Heleen 26-12-10 11:03

Yep Hi van KPN

Timmeh_ 26-12-10 11:17

Problemen met Shazam en KPN/Hi zijn al bekend en er loopt hier al een discussie over.
Hierbij dan ook het vriendelijke verzoek om daar deze discussie voort te zetten.
Dan kan deze discussie op slot.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:29.