//

Nieuwe simkaart?

Nieuwe simkaart? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ga morgen een nieuwe simkaart van Vodafone halen. Als ik me eigen simkaart eruit haak (Lebara), moet ik dan eerst de hele telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-10, 00:53
iPhone38GB iPhone38GB is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 61
Standaard Nieuwe simkaart?

Hoi,

Ik ga morgen een nieuwe simkaart van Vodafone halen. Als ik me eigen simkaart eruit haak (Lebara), moet ik dan eerst de hele telefoon resetten of niet? Volgens iemand moest het wel, maar ik wil niet al me apps kwijt, dus wat moet ik doen? Als ik me simkaart eruit haal en de andere erin doe, de andere simkaart moet ik toch wel activeren op iTunes. Kan iemand me helpen hierbij? Wat info graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-10, 02:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone38GB Bekijk bericht
Hoi,

Ik ga morgen een nieuwe simkaart van Vodafone halen. Als ik me eigen simkaart eruit haak (Lebara), moet ik dan eerst de hele telefoon resetten of niet? Volgens iemand moest het wel, maar ik wil niet al me apps kwijt, dus wat moet ik doen? Als ik me simkaart eruit haal en de andere erin doe, de andere simkaart moet ik toch wel activeren op iTunes. Kan iemand me helpen hierbij? Wat info graag.
Je iphone resetten?Neen man, dat hoeft al helemaal niet, manman, wat ze u toch wijsmaken .
Je apps ben je niet kwijt; zolang je meende ik je zelfde emailadres/account op itunes en rekeningnr enz...gebruikt behoud je je apps.
Steek gewoon die nieuwe simkaart erin en dat zou geen enkel probleem mogen geven.
Doe alvast geen domme zaken, als er wat zou zijn,vraag het hier eerst eens .

Ik heb mijn iphone 3Gs aan mijne maat verkocht maar met mijn account, ik vetrouw mijne beste maat dus ik weet deze er geen misbruik van zal maken, die heeft zijn simkaart in m'n oude iphone gestoken en er was geen enkel probleem, je moet dus niks resetten en noem maar op .
  #3  
Oud 31-12-10, 02:52
iPhone38GB iPhone38GB is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 61
Standaard

Goede post en bedankt. Moet ik wel me iPhone uitschakel bij het plaatsen van de nieuwe sim? En moet ik de nieuwe 'sim op iTunes activeren of niet?
  #4  
Oud 31-12-10, 02:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone38GB Bekijk bericht
Goede post en bedankt. Moet ik wel me iPhone uitschakel bij het plaatsen van de nieuwe sim? En moet ik de nieuwe 'sim op iTunes activeren of niet?
Normaal gezien moet dit niet je iphone gaan uitleggen.

Uw nieuwe sim activeren moet normaal gezien niet maar ik ben dat geen 100% zeker want het is al een tijdje geleden ik dit allemaal nog eens gedaan heb .

Tis simpel; je steekt je nieuwe kaartje erin die moet uiteraard wel door je provider geactiveerd zijn want anders ga je natuurlijk geene service hebben he en dan sluit je de iphone eens aan aan je itunes en synchroniseer deze eens, je zal heel snel zien of het zonder probleem lukt of niet, ik kan me dit helaas niet meteen volledig herinneren maar weet wel dit bij mijne maat toen geen probleem heeft gegeven dus normaal gezien zou alles perfect moeten verlopen, zoniet, post het hier dan maar en dan zien we wel verder .
  #5  
Oud 31-12-10, 13:22
iPhone38GB iPhone38GB is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 61
Standaard

Hmm, ik zal binnenkort een simkaart ophalen. Ik hoop dat dit probleemloos verloopt.
  #6  
Oud 31-12-10, 13:25
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ik heb gewoon andere simkaart eringeduwd, kreeg de goede aanbieder waarvan het simkaartje was et voila! Hij deed het, zonder hem aan iTunes te hangen of iets. Geen problemen or what-so-ever!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #7  
Oud 31-12-10, 13:32
iPhone38GB iPhone38GB is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Ik heb gewoon andere simkaart eringeduwd, kreeg de goede aanbieder waarvan het simkaartje was et voila! Hij deed het, zonder hem aan iTunes te hangen of iets. Geen problemen or what-so-ever!
Moet je wel het toestel uitschakelen?

PS: Hoe schakel je een iPhone uit?
  #8  
Oud 31-12-10, 13:41
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Toestel hoeft helemaal niet uitgeschakeld te worden, gewoon de simkaart tray eruit halen, en vervolgens weer met de nieuwe erin steken.

iPhone schakel je uit dmv de lock-knop ingedrukt te houden en dan krijg je een slider waarop staat zet uit, en als je die naar rechts slide, dan wordt deze uitgeschakeld!
  #9  
Oud 31-12-10, 13:55
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone38GB Bekijk bericht
Moet je wel het toestel uitschakelen?

PS: Hoe schakel je een iPhone uit?
Zeg, spreek ik chinees ofzo? Ik heb u al gezegd dat niks uitmaakt je je simkaart eruit haalt en een andere erin steekt als de iphone aanstaat.

Iphone uitschakelen doe je aan de knop bovenaan je iphone in te houden en dan verschijnt er een slider met zet uit erop.
  #10  
Oud 31-12-10, 14:07
iPhone38GB iPhone38GB is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Zeg, spreek ik chinees ofzo? Ik heb u al gezegd dat niks uitmaakt je je simkaart eruit haalt en een andere erin steekt als de iphone aanstaat.

Iphone uitschakelen doe je aan de knop bovenaan je iphone in te houden en dan verschijnt er een slider met zet uit erop.
Mijn excuses, ik had niet zo goed opgelet.

Ik heb gebeld met de Apple Store en je moet het toestel wel uitschakelen.
  #11  
Oud 31-12-10, 14:23
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Onzin, hoeft echt niet hoor. Je kunt het toestel gewoon aanlaten.
  #12  
Oud 31-12-10, 14:30
iPhone38GB iPhone38GB is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Onzin, hoeft echt niet hoor. Je kunt het toestel gewoon aanlaten.
Ok, dat zou kunnen.

Bedankt allemaal!
  #13  
Oud 31-12-10, 16:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone38GB Bekijk bericht
Mijn excuses, ik had niet zo goed opgelet.

Ik heb gebeld met de Apple Store en je moet het toestel wel uitschakelen.
Bullshit.
Waarom kom je het hier vragen als je toch niemand vertrouwt en zo'n pipo's die bij apple store werken geloof je wel? Dat zijn nu net degene waar je het meeste van moet opletten.

Ik heb al alle iphones gehad, bij ieder toestel kon ik van simkaart veranderen en dit terwijl m'n iphone aanstond.
  #14  
Oud 31-12-10, 19:46
iPhone38GB iPhone38GB is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Bullshit.
Waarom kom je het hier vragen als je toch niemand vertrouwt en zo'n pipo's die bij apple store werken geloof je wel? Dat zijn nu net degene waar je het meeste van moet opletten.

Ik heb al alle iphones gehad, bij ieder toestel kon ik van simkaart veranderen en dit terwijl m'n iphone aanstond.
Ok, ik geloof je. Voortaan laat ik 'm aanstaan
  #15  
Oud 31-12-10, 19:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone38GB Bekijk bericht
Ok, ik geloof je. Voortaan laat ik 'm aanstaan
Dat zeg ik nu ook niet he dat je dit persee moet doen, ik heb alleen gezegd dat het geen probleem zou mogen geven je dit doet, ik doe het altijd en dat lukt altijd.
Wat jij wil doen is uw zaak, wil je toch geen risico nemen dan zet je je iphone gewoon uit, lang duurd dat allemaal niet he .
  #16  
Oud 31-12-10, 20:10
iPhone38GB iPhone38GB is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Dat zeg ik nu ook niet he dat je dit persee moet doen, ik heb alleen gezegd dat het geen probleem zou mogen geven je dit doet, ik doe het altijd en dat lukt altijd.
Wat jij wil doen is uw zaak, wil je toch geen risico nemen dan zet je je iphone gewoon uit, lang duurd dat allemaal niet he .
Nee, ik wil zoiezo geen risico lopen

Top van je
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Nieuwe simkaart met oude telefoonnummer vuurvreter iTunes 4 13-02-10 15:54
Nieuwe simlocked iPhone i.c.m. bestaande T-mobile simkaart? nandelll Koopinformatie Nederland 3 19-09-09 13:20
Telfort: geen 3g ontvangst? => bestel een nieuwe simkaart xetradax KPN 4 02-12-08 21:13
no service met nieuwe simkaart vincent iPhone algemeen 4 21-07-08 15:32
België: Nieuwe Simkaart aanvragen [Base] chonazz Overige providers België 9 25-02-08 10:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.