//

Een applicatie verwijderen

Een applicatie verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik een applicatie wil verwijderen, hoe kan ik dat doen? Ik kan ze wel op deze manier verwijderen: ''een applicatie ingedrukt houden, dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-12-10, 00:09
iPhone38GB iPhone38GB is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 61
Standaard Een applicatie verwijderen

Hoi,

Als ik een applicatie wil verwijderen, hoe kan ik dat doen?
Ik kan ze wel op deze manier verwijderen: ''een applicatie ingedrukt houden, dan komen er kruisjes en dan moet je de applicatie(s) verwijderen die je wilt''
Is dit ook goed?

Maar via iTunes verwijder ik er paar, maar als ik op me iPhone kijk zie ik ze nog staan. Hoe werkt dit?

Gr.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-10, 01:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Normaal gezien als je een app op je iphone zelf wist op de manier zoals je zelf zegt en dan synchroniseert dan mag die app niet meer op je iphone staan nadien tenzij de app toch aangevinkt blijft staan in je itunes?

Het enige je dan moet doen is die app gewoon uitvinken, verwijderen in je itunes zelf moet je helemaal niet doen hoor, laat die maar staan.
  #3  
Oud 31-12-10, 01:55
iPhone38GB iPhone38GB is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 61
Standaard

Dus op mijn manier is het gewoon goed? Alleen van de iPhone verwijderen meer niet geen iTunes of dergelijke?
  #4  
Oud 31-12-10, 02:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone38GB Bekijk bericht
Dus op mijn manier is het gewoon goed? Alleen van de iPhone verwijderen meer niet geen iTunes of dergelijke?
Als ik bv nu een app wis rechtstreeks op mijn iphone ja meer moet je niet doen oke, maar als je dan toch eens de iphone aan itunes hangt en dan synchroniseer je, dan zal die app ook niet meer op je iphone staan, gebeurt dat toch dan moet je naar je itunes gaan en naar apps gaan en dan kijken of die app die je niet meer op je iphone wil of deze staat aangevinkt of niet, staat deze aangevinkt dan vink je deze gewoon uit en dan synchroniseer je.
  #5  
Oud 31-12-10, 10:11
iMac-er's schermafbeelding
iMac-er iMac-er is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Normaal gezien als je een app op je iphone zelf wist op de manier zoals je zelf zegt en dan synchroniseert dan mag die app niet meer op je iphone staan nadien tenzij de app toch aangevinkt blijft staan in je itunes?

Het enige je dan moet doen is die app gewoon uitvinken, verwijderen in je itunes zelf moet je helemaal niet doen hoor, laat die maar staan.
Waarom mag de app vanuit de iTunes niet verwijderd worden? Ik verwijder ze met regelmaat, omdat ik ze gewoon niet wil hebben .
  #6  
Oud 31-12-10, 10:18
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Gewoon aanvinken dat je apps wil syncen, dan de apps verwijderen die je weg wilt hebben en syncen? Dan zijn ze gewoon weg hoor, bij mij althans.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #7  
Oud 31-12-10, 10:33
iMac-er's schermafbeelding
iMac-er iMac-er is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Gewoon aanvinken dat je apps wil syncen, dan de apps verwijderen die je weg wilt hebben en syncen? Dan zijn ze gewoon weg hoor, bij mij althans.
Nee, hoor. Ze staan nog steeds op iTunes, maar niet aangevinkt. Je moet het handmatig verwijderen als je het niet wilt hebben.
  #8  
Oud 31-12-10, 10:42
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ja dat bedoel ik te zeggen. Dat je ín iTunes naar de tab apps gaat en vervolgens hier alles verwijdert. En als je dan met je iPhone synct is alles daar ook weg..
  #9  
Oud 31-12-10, 12:19
iPhone38GB iPhone38GB is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 61
Standaard

Als ik ze nou alleen vanuit me iPhone verwijder zonder iTunes te gebruiken? Ik klik gewoon lang op een app en dan krijg je kruisjes te zien bij alle apps en je kan er paar verwijderen, als ik ze verwijder, dan krijg ik toch gewoon meer MB/GB vrij of nemen ze de ruimte alsnog in beslag en moet je ze verwijderen via iTunes?
Kan iemand me via iTunes stap voor stap uitleggen, want als ik ze via iTunes verwijder, dan blijven ze alsnog in me iPhone zitten. Dus ja, kan iemand me dit stap voor stap uitleggen.

Bvd
  #10  
Oud 31-12-10, 12:23
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ten eerste, als je ze op je iPhone verwijdert, worden alle bijbehorende gegevens ook verwijdert dus komt er meer ruimte vrij op je iPhone.

Ten tweede, wat je dus moet doen als je iTunes gebruikt is het volgende:
  • Open iTunes
  • Kijk in de linkerbalk, daar zie je bij Bibliotheek het tabje Apps staan (als het goed is)
  • Verwijder vervolgens de apps die je niet meer nodig hebt, niet meer wilt gebruiken, etc.
  • Ga vervolgens naar Apparaten, en synchroniseer je iDevice
  • Als het goed is zijn nu de apps ook van je iPhone af!

Dat is hoe ik het doe, hopelijk heb ik je hiermee kunnen helpen!
  #11  
Oud 07-01-11, 15:34
petterke petterke is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Kan er mij iemand zeggen hoe ik deze icoon kan verkleinen terug

Laatst gewijzigd door petterke; 07-01-11 om 15:54.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App om telefoongesprekken één voor één te verwijderen sjoeii Jailbreak apps en thema's 5 25-02-10 16:24
Cydia applicatie verwijderen a.lo Jailbreak apps en thema's 2 17-04-09 22:53
Applicatie niet meer te verwijderen Belgboy Unlock [archief] 6 13-04-08 13:44
Applicatie's verwijderen voor update 1.1.3 iBen Unlock [archief] 0 30-01-08 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.