iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ik kan geen apps krijgen op mijn iphone met itunes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/81295-geen-apps-krijgen-op-mijn-iphone-itunes.html)

tsiisfamke 01-01-11 17:27

Ik kan geen apps krijgen op mijn iphone met itunes
 
Wie kan mij helpen???


Ik kan mij niet aanmelden op Itunes.
Heb een account gemaakt en daarna een clickandbuy afgelsoten.
Nu moet ik voor de eerste keer aanmelden op Itunes. Dat kan ik doen met juiste inloggegvens.
Hierna krijg ik het volgende bericht: Deze appel Id is nog niet gebruikt met Itunes Store. Controleer uw accountinformatie.
Dit is de melding die ik krijg.
Als ik het controleer dan moet ik weer alle gevens nalopen. en uit eindelijk kom ik dan weer op de site uit waar je itunes kan downloaden.

Ik word er zo moedeloos van wie kan mij helpen???

Nekster1 03-01-11 21:38

Pfff heel erg vervelend..

Heeft er iemand een antweoord.. ik heb na,elijk hetzelfde probleem?

tsiisfamke 03-01-11 21:48

@nekster mijn probleem is inmiddels opgelost. Ik heb een itunes card gekocht en die geactiveerd en toen ging het wel.Kon ik via itunes apps downloaden.
Kreeg vandaag ook pas een email van click and buy terwijl ik mij 2 dagen terug had aangemeld,dan gaan ze 0,01 op je bankrekening storten met daarbj een code en die code moet je dan weer activeren.
Hoop dat je hier iets aan hebt!! Succes

Nekster1 03-01-11 21:58

Ja joh, daar ben ik al voorbij heb inmiddels (tot mijn spijt) geld op mijn C&B account gezet..

en wil een app kopen .. maar ja schijnt vreselijk moeilijk te zijn...

Kan moeilijk een kaart kopen nu ... dus conclusie RAAR en klantonvriendelijk

maar ja ..

**** apps.. dan maar blackberry

tsiisfamke 03-01-11 22:07

je kan ook online een itunes card kopen link : Europese iTunes Gift Cards online kopen

ik heb geen geld op myn c & B account gezet.
Ja om gek ervan te worden!!

iWiefring 03-01-11 22:09

Mail anders Apple even en kijk met welke oplossing hun komen?

Nekster1 03-01-11 22:32

Ja precies..

Het zo naar mijn inzien veel makkelijker kunnen gaan ..

Waarom niet gewoon via Ideal of paypal..

VAAAGGG..

iWiefring 03-01-11 22:48

Omdat het dan allemaal via omweggen gaat en het waarschijnlijk met ideal of paypal niet mogelijk is vanaf de iTouch of iPhone dingen te downloaden, en misschien willen ze dit wel zo houden, dat het vandaar onmogelijk is gemaakt om deze te selecteren als betalingsmethode.

Gerjasna 03-01-11 22:53

hallo,
ik heb gewoon een apple ID aangemaakt, waar je nog geen creditcardnummer hoeft in te vullen, je kunt hierna gewoon naar itunes gaan en je ipod, iphone moeiteloos alles synchroniseren en eventueel gratis apps downloaden.
Met een itunes giftcard heb ik me daarna mijn beurs in de store gevuld.

tsiisfamke 03-01-11 22:56

Bij mij werkt het gelukkig en er zijn ook nog leuke gratis apps wat je kan downloaden.
Mij idee is ook zeker om apple/itunes te emailen wat het probleem kan zijn.Omdat er toch veel overgesproken word op internet.. na de itunescard werkte het bij mij wel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.