//

oude itunes account verwijderen/jailbreak

oude itunes account verwijderen/jailbreak discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kom niet uit met mijn probleem. Ik heb een gebruikte iphone 3 gs gekocht die is gejailbreakt, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-11, 19:38
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Unhappy oude itunes account verwijderen/jailbreak

Hallo allemaal,

ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kom niet uit met mijn probleem.

Ik heb een gebruikte iphone 3 gs gekocht die is gejailbreakt, nu heeft de vorige eigenaar zijn gegevens verwijderd, ik heb bij thuis komst een nieuwe itunes account gemaakt alles is ook goed gegaan, ik kan apps kopen, synchroniseren e.d. .

Op de iphone stonden ook al een een hoop apps en spellen nu zie ik steeds dat er apps(17 stuks) zijn die geupdate kunnen worden, als ik die nu wil updaten komt er een itunes acc tevoorschijn van de oude eigenaar, ook in en uitloggen via store helpt niet, ik kan dan echter wel een andere account ingeven, maar bij updaten blijft het adres van de vorige eigenaar komen, wat kan ik doen om deze er uit te krijgen, ik ben echter een beetje een noob dus niet al te moeilijk als het kan ,

grtjes arius
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-11, 19:40
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

De apps blijven aangekochte onderdelen van die persoon, dus waarschijnlijk ben je genoodzaakt deze te verwijderen, en zelf aan te schaffen als je ze leuk vindt. Andere opties heb je niet echt! Of je neemt contact op met de verkoper, en vraagt om z'n account en of hij dan een nieuw account kan aanmaken, maar daarin geef ik je weinig kans dus ik denk dat je genoodzaakt bent alles te verwijderen.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oude email adressen iphone verwijderen landen1970 Jailbreak apps en thema's 0 28-09-10 16:46
oude contacten verwijderen lukt niet. CC. iPhone algemeen 0 16-09-10 16:30
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 13:08
Windows: jailbreak en account itunes murdocksoep iTunes 1 22-06-10 15:26
iTunes Store-account verwijderen wouttje07 iPhone Apps 4 02-12-09 08:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.