Websitenaam vergeten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zoek een website voor me ipod/iphone. Het was een website alleen geschikt voor iDevice, het was gewoon google, alleen kon je naar rechts ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Websitenaam vergeten
Hallo,
Ik zoek een website voor me ipod/iphone. Het was een website alleen geschikt voor iDevice, het was gewoon google, alleen kon je naar rechts sliden en dan stond er wikipedia. En nog een keer sliden en je kwam op twitter.com . Ik heb zowat heel google en iphoneclub(het was ooit een artikel op iphoneclub) afgezocht maar ik kan het maar niet vinden. Alvast bedankt, Haxtro Btw. ik wist niet in wel forum ik het moest plaatsen, dus had ik het hier maar in gezet. Edit: Na heel wat uren zoeken heb ik het gevonden: Swearch.me!!! \\SLOTJE Laatst gewijzigd door GuestHx; 08-01-11 om 00:42. Reden: gevonden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
toeganscode vergeten | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 3 | 22-03-11 18:23 |
code vergeten | Sights | iPhone algemeen | 2 | 26-10-10 13:54 |
Windows: Code vergeten | Mandydidier | iTunes | 5 | 08-07-10 18:17 |
iPhone: installer vergeten | jokerdoc | Jailbreak | 1 | 04-01-09 14:46 |
|
|