//

NOS Journaal

NOS Journaal discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone heb ik de NOS journaal app staan. Via deze app kun je dus ook live naar journaal24 kijken. Dacht ik... wat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-11, 18:11
macoky macoky is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 12
Standaard NOS Journaal

Op mijn iPhone heb ik de NOS journaal app staan. Via deze app kun je dus ook live naar journaal24 kijken. Dacht ik... wat je ziet is bij mij steeds het zelfde filmpje en komt niet overeen met journaal24 zoals deze via de website wordt uitgezonden. Op mijn iPad heb ik met de app het zelfde probleem. Ga ik met de iPad naar de website www.jounraal24.nl dan laat hij het het filmpje zien zoals in de app maar niet de meest recente live uitzending zoals deze via de desktop versie van safari wordt uitgezonden. Heb alleen ik het probleem of ook anderen en waar kan het aan liggen? Ik heb al wel een keer het cachgeheugen gewist maar dat mocht niet baten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-11, 11:32
Kweksma Kweksma is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard nos24

Ik heb precies hetzelfde met mijn iPad, om de haverklap wordt de content niet vervangen. Momenteel is nog steeds het journaal van afgelopen donderdag actief, waardeloos, ik was er erg enthousiast over maar zo is het niks.
Reageren

Labels
ipad, iphone, journaal24, nos



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: NOS Journaal Podcast geeft fout = -3259 Sulo iTunes 4 07-04-11 17:34
Video: nos journaal downloaden smittie-4 Muziek, foto & video 2 13-10-09 16:42
NOS journaal hayphone iPhone Apps 47 07-09-09 13:14
NOS journaal hakinejo Archief 1 11-07-09 21:57
iPhone bij NOS journaal absrnd Chat en geruchten 3 11-03-08 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.