iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps kwijt (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/82414-apps-kwijt.html)

mkleinovink 15-01-11 01:20

Apps kwijt
 
Hoe kan het dat ik zomaar uit het niets bijna alle Apps kwijt ben en wat doe ik daaraan? 2 kosten geld, Mirrors-edge en WhatsApp.

ButcherJF 15-01-11 07:20

Kennelijk is er iets niet goed gegaan tijdens een synchronisatie? Staan de vinkjes wel goed? Had je de apps al vanaf je iPhone obergezet naar iTunes (rechts klikken op je iPhone in iTunes en kiezen voor 'Aankopen overzetten')?

Eenmaal gekochte apps kun je kosteloos opnieuw downloaden, mits onder dezelfde account.

mkleinovink 15-01-11 09:07

Apps kwijt
 
Alles staat goed met de vinkjes maar ik had nog niet alles gesynchroniseerd met de pc (heb trouwens Apple laptop) en net uitgerekend de 2 die geld kosten niet.
En het spel zat in de 12 dagen kado app dus als ik die nu download moet ik er voor betalen (2,39 geloof ik)

Pascal717 15-01-11 12:37

Als die 2 apps ooit op je iPhone hebben gestaan, kan je die gewoon terug gratis downloaden naar iTunes :)

mkleinovink 15-01-11 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 628184)
Als die 2 apps ooit op je iPhone hebben gestaan, kan je die gewoon terug gratis downloaden naar iTunes :)

Bedankt voor de reaktie!

Ik denk dat ik wel een probleem heb want het was nog niet gesynchroniseerd met de pc.
Dat waren de laatste Apps die ik erop had gezet. Voor de rest heb ik bijna alles weer handmatig gedaan.
Maar wel raar dat dit kan gebeuren toch?

iWiefring 15-01-11 13:21

Persoonlijk hoef ik nooit voor de optie 'Aankopen overzetten' te klikken aangezien wanneer ik op 'Synchroniseren' klik doet hij dit gewoon automatisch.

mkleinovink 15-01-11 15:57

Dank je!
Maar het overzetten is ook niet het probleem hoor maar ik had die 2 Apps nog niet gesynchroniseerd met de pc dus nu zal ik ze wel kwijt zijn toch?

iWiefring 15-01-11 16:15

Nee hoor, die kan je gewoon downloaden weer.

mkleinovink 15-01-11 16:27

Ok, dank je!
Moet dit dan via iTunes of de AppStore op de iPhone?

iWiefring 15-01-11 16:27

Kan allebei.

mkleinovink 15-01-11 16:35

Nou, dan ga ik dat maar doen, thanX!!!

iWiefring 15-01-11 16:37

Geen probleem!

mkleinovink 15-01-11 17:01

Met de app WhatsApp is het al gelukt! Wou het gelijk proberen met het spel mirrors edge maar ik ben onderweg en dat gaat alleen met Wi-Fi omdat het een te groot bestand is. Hopelijk lukt dat ook want die had ik wel gratis gekregen en nu kost hij geld maar dat probeer ik later dan wel.

Nogmaals super bedankt!!!

Pascal717 15-01-11 17:28

Dat is graag gedaan :D en Mirror Edge zal ook geen probleem zijn.

iWiefring 16-01-11 10:09

Heel graag gedaan hoor. Mirror's Edge zal ook geen probleem meer zijn, maar ik heb ook wel eens dat ik de verkeerde app verwijder, en eenmaal was deze 4,99 in de app store, toen ik deze nogmaals 'aanschafte' kon ik deze gewoon downloaden zonder te betalen!

mkleinovink 18-01-11 13:18

Bedankt allemaal!
 
Ik wil jullie bedanken voor de hulp met de Apps!
Het is allemaal gelukt en inderdaad ook met "Mirrors Edge"!
Eenmaal aangeschafte Apps kan je inderdaad gewoon weer downloaden.
Ik ben blij dat alles er weer opstaat en werkt!

Iedereen bij deze ontzettend bedankt voor de hulp!!!:d

iWiefring 18-01-11 14:43

Daar is dit forum voor, mensen horen hier anderen te helpen!

mkleinovink 18-01-11 17:41

Helemaal tof!!!
Ik ben nog maar een beginneling met mijn iPhone maar ik ben helemaal blij, ik ben erg dankbaar:-)

iWiefring 18-01-11 18:40

Was gisteravond ook helemaal in paniek toen mijn jailbreak het niet naar mijn manier deed en toen bleef hij in de herstel-modus hangen, hier heb ik hem uitgekregen en is nu correct gejailbreakt (al wel tethered).

mkleinovink 18-01-11 18:57

Oh my gosh!!!
Het is geweldig als het werkt en heel erg verslavend heb ik al wel in de gaten!!!
Maar wat een gedoe als het niet werkt...
Gelukkig dat ook dat weer goed is gekomen:-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:49.