//

Probleempje met gps en camera app

Probleempje met gps en camera app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nu 3 weken in het bezit van een iphone 4. Tot nog toe heb ik helemaal geen problemen gehad, maar van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-11, 21:11
tpuntspunt tpuntspunt is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard Probleempje met gps en camera app

Hallo allemaal,

Ik ben nu 3 weken in het bezit van een iphone 4. Tot nog toe heb ik helemaal geen problemen gehad, maar van het weekend zijn mij een tweetal kleine probleempjes opgevallen.

ten eerste, met de gps. Als ik binnen ben zit de gps er gemiddeld 200 meter naast, terwijl dit eerst niet het geval was. Buiten werkt hij echter prima. edit: Ook vreemd: bij de sbsettings staat location uit. ik kan deze dan aanzetten, maar zodra ik op refresh druk (in sbsettings) of sbssettings afsluit en opnieuw opstart, geeft hij weer aan dat location uitstaat.

het 2e geval heeft met de camera te maken. Als ik namelijk de camera app start kan ik gewoon foto's en video's maken. Echter na een minuut of zo gaat het dimlicht aan en reageert hij nergens meer op. Dan is het wachten tot de iphone vanzelf lockt of op de powerbutton drukken.

Iemand enig idee wat dit kan zijn, en wat ik er eventueel aan zou kunnen doen?

Tot slot heb ik nog een vraagje met betrekking tot de jailbreak voor 4.2.1. Ik heb begrepen dat voor die jailbreak de shsh blobs van 4.1 nodig zijn. Nou heb ik begrepen dat deze blobs nodig zijn als je terug wil na een oude firmware. Nu is mijn vraag waarom die dan nodig zijn om een nieuwere firmware te jailbreaken? Voor mij is het ook niet meer mogelijk om de 4.1 blobs te bemachtigen.

alvast bedankt!

groetjes,

Laatst gewijzigd door tpuntspunt; 18-01-11 om 21:22.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleempje met iPhone vandenheede iPhone algemeen 5 23-02-10 20:52
Probleempje met updaten, had 't o.a. met Tunin.fm en nu met Belstatus. JDFS Archief 7 03-03-09 22:43
Installer.app repo maken: Klein probleempje BadSide Jailbreak apps en thema's 1 20-12-07 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.