//

safari

safari discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik op mijn app van safari klik krijg ik een blad met allemaal sites,,ik kan totaal niets meer zoeken en openen.wel staan er allemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-11, 19:02
kristel1969 kristel1969 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 19
Standaard safari

als ik op mijn app van safari klik krijg ik een blad met allemaal sites,,ik kan totaal niets meer zoeken en openen.wel staan er allemaal verschillende sites op en als ik daar op klik wordt het blauw maar kan vervolgens niets meer doen,ook nergens niks van plus teken of iets anders in een hoek waar ik verder mee kan,iemand hier ervaring mee ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-11, 20:42
ceesboersen ceesboersen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 47
Standaard

Lijkt op de safari van een mac, dus zal je bij instellingen van safari waarschijnlijk moeten aanvinken dat hij safari ziet als mobile en niet als desktop
  #3  
Oud 01-02-11, 21:41
bartoojanse bartoojanse is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

hallo.
ik heb vandaag mijn iphone 4 binnengekregen, alleen ik vind dat hij heel traag internet heeft, youtube filmpjes doen er heel lang over voordat ze eindelijk geladen zijn. en google enz. laad hij ook vreselijk sloom.
Ik heb hem bij t-mobile, maar als het goed is moet ik toch altijd 3G hebben? en hoe kan je dat zien? Want bij instellingen heb ik hem gewoon 3G aangezet. en bovenin zie ik mijn verbindingssterkte staan en dan naast 'T-Mobile NL' staat een soort blauw rondje of een nul wat houd dat in?

Hoe kan dit?

Laatst gewijzigd door bartoojanse; 01-02-11 om 21:46.
  #4  
Oud 01-02-11, 22:47
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartoojanse Bekijk bericht
hallo.
ik heb vandaag mijn iphone 4 binnengekregen, alleen ik vind dat hij heel traag internet heeft, youtube filmpjes doen er heel lang over voordat ze eindelijk geladen zijn. en google enz. laad hij ook vreselijk sloom.
Ik heb hem bij t-mobile, maar als het goed is moet ik toch altijd 3G hebben? en hoe kan je dat zien? Want bij instellingen heb ik hem gewoon 3G aangezet. en bovenin zie ik mijn verbindingssterkte staan en dan naast 'T-Mobile NL' staat een soort blauw rondje of een nul wat houd dat in?

Hoe kan dit?

Dat je geen 3g verbinding heb, maar een gprs data verbinidng.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
safari Gary Archief 7 12-10-10 20:31
safari kachel iPhone algemeen 0 09-01-09 13:46
Safari Yaron Archief 3 02-01-08 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:36.