iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Facebook Places (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/84106-facebook-places.html)

ralf1 06-02-11 13:41

Facebook Places
 
De functie 'places' op facebook bestaat nu al meer dan 6 maand en is beschikbaar in al onze buurlanden maar nog niet bij ons. Waarom krijgen wij nog steeds een error? Is er een wet (privacy?) die dit bij ons niet toelaat? Is er nieuws van een mogelijke datum van activeren? Hoe kunnen we dit omzeilen?
Bedankt voor de reacties!

5youXpuppet5 06-02-11 13:57

De functie 'places' heeft bij mij ooit eens gewerkt. Het was wel maar voor 1 dag maar toch werkte het. Volgens mij zal het niet lang meer duren voor die functie beschikbaar komt.

buscemi 06-02-11 17:06

Waar baseer je dat dan op? Ik baal er ook van dat Facebook er ZO lang over doet dit in Europa en andere delen van de wereld uit te laten rollen...

Scooter 08-02-11 18:18

Laat dit maar rap komen werktin Vlaanderen niet:(

fl0ppy 18-02-11 11:59

Bij mijn collega's met een iPhone 4 werkt het bij sommigen wel. Bij anderen met een BlackBerry werkt het sowieso. Ik weet niet of het ligt aan mijn downgrade van iOS4.2 naar iOS3, maar het werkt in ieder geval nog steeds niet. Krijg nog altijd de 'available in your region soon' melding. Erg raar dat het bij de 1 wel werkt en bij de ander niet.

Iemand die hier meer van weet?

ralf1 18-02-11 12:09

Ik zie dat het bij mij nu plots wel werkt! De error staat er niet meer op. Alleen krijg ik nu een melding als ik een plaats wil toevoegen: 'Alert, The place could not be added at this time.'

Modena 21-02-11 01:47

Bij werkt het ook plots.

Hemmik 21-02-11 12:07

Toch vaag! Bij m'n broer is Places ook opeens beschikbaar, bij mij werkt het nog niet..

Hemmik 22-02-11 12:18

Het werkt bij mij nu wel. Door eenmaling via VPN te verbinden met een gratis VPN server (macrovpn) en vervolgens de Facebook App te openen kon ik Places wel gebruiken. Vervolgens kan ik zonder de VPN verbinding Places nog steeds gebruiken. De database van locaties is echter vrij beperkt, zelfs in Amsterdam.

captainfs 25-02-11 16:28

Inderdaad Places werkt als je even éénmalig een VPN verbinding instelt op je iPhone. Die kun je daarna weer verwijderen. Gaat binnen 10 tellen via deze site: Hotspot Shield for iPhone
Daarna even Places openen, VPN weer weggooien, klaar is kees. Places geactiveerd.
Je hoeft je niet aan te melden trouwens voor die VPN service.

peeters 28-02-11 21:34

Via de VPN lukt het inderdaad, ik kan enkel geen place toevoegen. Nog iemand met dit probleem?

thomasettes 02-03-11 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peeters (Bericht 646745)
Via de VPN lukt het inderdaad, ik kan enkel geen place toevoegen. Nog iemand met dit probleem?

Hier lukte het wel, maar nog geen friends met check-ins en niets nearby in de Bijlmer. Ga zo ff naar centrum, kijken wat daar allemaal nearby is :)

thomasettes 02-03-11 17:32

@ uva roeterseiland is niets in de buurt. Zo ff kijken op het leidseplein, moet ik toch heen.

peeters 05-03-11 03:07

Het probleem dat ik nog steeds niet kan inchecken is nog altijd niet opgelost. Heb naar mijn instellingen etc. gezien maar nog steeds niets. Niemand een oplossing? Groetjes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:04.