//

Airplay op niet-Apple apps?

Airplay op niet-Apple apps? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Gistermiddag ge-upgrade naar 4.2.1 en untethered jailbreak greenpois0n uitgevoerd. Een beetje zitten spelen met Airplay, vanuit Youtube etc. en daarbij viel het me op dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-11, 10:53
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Talking Airplay op niet-Apple apps?

Gistermiddag ge-upgrade naar 4.2.1 en untethered jailbreak greenpois0n uitgevoerd.
Een beetje zitten spelen met Airplay, vanuit Youtube etc. en daarbij viel het me op dat YouTube filmpjes vanuit applicaties als 'Kranten' of 'Facebook' ook via mijn Airport Express liepen.
Wat schets vanmorgen mijn verbazing: ik start Angry Birds, en ik hoor het spelgeluid via mijn Airport Express ?!
Iemand enig idee hoe dat kan? Vanaf iOS4.3 worden toch niet-native Apps ondersteund?
Of komt dit door de jailbreak? Ik heb alleen Grooveshark en PDANet geïnstalleerd?!

He, 'Radio 1' werkt ook, ik luister nu via mijn versterker (Airplay via Airport Express)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-11, 10:55
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Als je 'm bij je iPod app terugzet naar je eigen speaker. Dan zal hij ook bij native-Apps niet meer afspelen via de Airport!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 07-02-11, 11:07
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ja, dat vermoedde ik wel, ja. Maar het klopt dus dat niet-native apps gewoon Airplay kunnen gebruiken....? Dan is het dus een kwestie van even instellen op je iPod en daarna kun je 'alles' streamen naar je AE / AppleTV2?

Zo... luister nu lekker Grooveshark, Luisterpaal, Last.fm direct vanaf mijn iPhone op mijn stereo in de woonkamer; gewoon vanaf mijn iPhone! Perfect!

Laatst gewijzigd door ballegooier; 07-02-11 om 11:36.
  #4  
Oud 07-02-11, 12:10
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Volgens mij is het alleen niet mogelijk Video te streamen naar je AE/Apple TV2 toe.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
airplay, uitzending gemist op apple tv parrish Apple TV - 1e generatie 11 30-05-11 09:28
iPhone 4 => Uitzending gemist werkt niet met airplay naar Apple tv2 meyerk iPhone algemeen 4 11-03-11 00:29
Apple dock+ Airplay Koen Bosman iPhone accessoires en onderdelen 1 14-01-11 16:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.