//

Nike+ iPhone 3G

Nike+ iPhone 3G discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had vroeger een iPod Touch 2G waar de applicatie Nike+ iPod ingebouwd was. Nu met mijn iPhone 3G zit ik met het probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-11, 18:38
simonn simonn is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Standaard Nike+ iPhone 3G

Hallo,

Ik had vroeger een iPod Touch 2G waar de applicatie Nike+ iPod ingebouwd was. Nu met mijn iPhone 3G zit ik met het probleem dat de hardware dit niet toelaat. Ik las op het internet dat Apple dit pas vanaf de 3GS heeft ingebouwd? Ik vond ook een tutorial om via een jailbreak het te doen werken maar ik hou liever mijn iPhone standaard omdat hij heel traag ging met een jailbreak.

Is er een oplossing voor dit probleem? Ik had gisteren Nike+GPS gekocht maar ben een beetje bang voor het internetverbruik , ik heb namelijk geen internet-abbo , enkel 10mb gratis.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nike+ & iPhone 4 martijnvw82 iPhone algemeen 2 14-04-11 20:17
Nike+ voor iphone al verkrijgbaar? nawikre iPhone Apps 42 09-09-09 13:31
Nike+ voorlopig niet op Iphone claus iPhone accessoires en onderdelen 2 26-02-08 12:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.