//

App-in aankopen, opnieuw betalen of niet?

App-in aankopen, opnieuw betalen of niet? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een crash van mijn iTouch heb ik besloten om deze gewoon opnieuw te installeren, dus via een clean install. Nu is mijn vraag, moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-11, 18:52
pindaaaa pindaaaa is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar pindaaaa
Standaard App-in aankopen, opnieuw betalen of niet?

Na een crash van mijn iTouch heb ik besloten om deze gewoon opnieuw te installeren, dus via een clean install. Nu is mijn vraag, moet ik voor app-in aankopen opnieuw betalen of niet? Ik heb namelijk het level packet van the impossible game ooit gekocht, en het lijkt mij een beetje flauw als ik voor deze opnieuw moet betalen.

~
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-11, 18:20
buscemi buscemi is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik gebruik een apple Id met familie leden, dus een app 1 x kopen betekend dat we hem kunnen downloaden (gratis) op 4 andere iphones.
Bij in-app purchases geldt hetzelfde dus dat hij gratis is als je hem wil downloaden.
Bijvoorbeeld in de app word lens was er een knop 'check for already purchased items ofzo' en toen kon ik de in-app purchase gewoon gratis downloaden omdattie op een andere telefoon al gekocht was.
Op verschillende fora en sites is duidelijk dat je ze weer gratis kan downloaden, maar er mist nog steeds een knop in de software die dat duidelijk maakt, Apple gaat dat wel verbeteren in de nieuwe updates.
Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
my3g opnieuw betalen na software update DrDecibel Jailbreak apps en thema's 3 03-03-11 23:27
TomTom: Opnieuw installeren 2x betalen ggrassi iPhone Navigatie 9 24-08-10 15:16
Gekochte Apps opnieuw betalen snipebase iPhone Apps 11 16-12-09 17:10
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren bjakkers iPhone Apps 4 09-11-08 20:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:09.