//

Automatisch syncen vanuit map op laptop naar idevices?!?

Automatisch syncen vanuit map op laptop naar idevices?!? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik heb een vraag of de volgende toepassingen bestaan in programma's uit de app store. Vanwege mijn studie gebruik ik veel bestanden, zowel op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-11, 10:48
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard Automatisch syncen vanuit map op laptop naar idevices?!?

Goedemorgen,

Ik heb een vraag of de volgende toepassingen bestaan in programma's uit de app store. Vanwege mijn studie gebruik ik veel bestanden, zowel op mijn laptop (Toshiba) als op mijn ipad en soms iphone.

Voor het lezen, accentueren van artikelen (pdf, word) gebruik ik het programma readdledocs. Perfect programma dat makkelijk is te koppelen aan mijn laptop, maar ik mis automatische synchronisatiel.

Voor mijn agenda gebruik ik, sinds kort, iStudiez Pro dat automatisch synct tussen iphone en ipad. Nu vroeg ik me af of het volgende bestaat/ mogelijk is:

Omdat de bestanden op alle drie de apparaten die ik gebruik in dezelfde mappen staan, zou ik zo graag werken vanuit een map op mijn laptop en veranderingen die hierin aan worden gebracht zou ik graag automatisch willen syncen met de bestanden die ik inlees op mijn ipad/ iphone. Bijvoorbeeld elke keer bij opening app dat de veranderingen/ toevoegingen van nieuwe bestanden vanuit laptop automatisch worden overgezet.

Bestaat dit al in een bestaand programma? Ik zou hier heel graag gebruik van willen maken. Want nu moet ik elk idevice koppelen en nieuwe bestanden kopieren in readdledocs (wat makkelijk werkt, maar automatische sync is toch wel lekker!). Alle aanbevelingen/ suggesties zijn welkom!

Alvast bedankt.

Groet Ruud
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-11, 11:36
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

Dropbox werkt voor je denk ik. Is een online storage dat (als je dat download) een mapje op je pc maakt. Dit kan je syncen met de dropbox app op ipone en ipad. Of readdledocs kan openen vanuit dropbox weet ik niet, documents to go in ieder geval wel.
  #3  
Oud 21-02-11, 11:46
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard

Thnx, had ik ook al aan gedacht.. Enige is dat je dan nog alles moet kopieren elke keer naar de dropbox. Wat opzich niet erg is, ben alleen geinteresseerd of het ook mogelijk is direct vanuit een map op de laptop die je dan koppelt met een app op je idevice. Zonder dat je na elke verandering dan nog handmatig moet gaan kopieren...
  #4  
Oud 21-02-11, 11:51
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Misschien helpt deze truc dan?

https://www.dropbox.com/help/12
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 24-02-11, 19:45
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard

Sorry voor late reactie XIII, maar je suggestie werkt perfect!
Bedankt hiervoor nu kan ik ongestoord gebruik maken van alle devices zonder constant te moeten kopieren!

Thnx
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Foto's synchroniseren vanuit filmrol naar pc naar fotobibliotheek Culo iTunes 7 10-09-11 20:07
Video's worden niet gesynced vanuit foto map Boeiend iTunes 0 21-08-10 16:54
Klok automatisch syncen Qobus iTunes 0 11-05-10 12:20
Eerder syncen op de ene laptop nu registreren op een ander Stephanie-Alb iTunes 2 20-12-09 15:54
Iphone syncen op 1 laptop met 2 accounts westtheo iTunes 3 21-05-08 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.