todo discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben op zoek naar iphone app ( todo ??? ) die je ook kan gebruiken als je GEEN internet hebt , ?? iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
todo
ik ben op zoek naar iphone app ( todo ??? ) die je ook kan gebruiken als je GEEN internet hebt , ??
iemand een idee ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld deze discussie kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Todo's synchroniseren, met iCal en MobileMe | Celf | iTunes | 11 | 14-12-09 18:02 |
prgramma ToDO / Things To Do. Waar staat de file? | freelance_focus | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-09-08 23:16 |
Native ToDo programma op 1.1.4 | solutions | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-08-08 13:31 |
MS Exchange ToDo list? | chrisholman | iPhone algemeen | 2 | 23-07-08 13:14 |
|
|