Viber werkt niet meer via Vodafone 3G netwerk
Beste mensen,
Sinds 7 maart 2011 werkt mijn Viber niet meer via het Vodafone 3G netwerk. Heel toevallig kwam ik op het internet een bericht tegen dat Vodafone in Italie diezelfde dag (7 maart) Viber heeft geblokkeerd. Vodafone gebeld, zij weten van niets. Viber opnieuw geinstalleerd, maar hetzelfde probleem deed zich voor. Via wi-fi werkt het perfect. Heb geprobeerd te bellen vanaf verschillende locaties, maar zonder succes. De locaties die ik geprobeerd heb, zijn locaties waarbij voorheen de verbinding perfect was. Graag hoor ik of meer mensen hier last van hebben en/of er misschien een oplossing voor is. Groetjes, Flebbes |
ik heb dit zelfde probleem!
Verbinding gaar direct naar rood. heb nu internet bellen aangezet en een vraag via vodafone klantenserivce uitgezet. afw zal hun bericht posten hier, |
werkt weer als een dolle bij mij
|
Hallo Pcbaas,
wat heb jij gedaan om viber weer te laten werken? Bij mij werkt het alleen als ik op Wi-Fi zit en de ontvanger ook. op 3G krijg ik altijd "poor network". Gr Avanra |
Afgegaan op deze paar berichten lijkt het erop dat Vodafone Viber (VoIP) inderdaad blokkeert tenzij je internet bellen blox (VoIP) activeert.
Er staat in de voorwaarden van Vodafone dat o.a. VoIP en SMSoIP niet toegestaan zijn. Wellicht hebben ze besloten om VoIP nu ook actief te blokkeren. |
Hoe moet je internetbellen blox (Voip)activeren??
|
Citaat:
Hier staat hoe: http://help.vodafone.nl/cgi-bin/cons...=6&cat_lvl2=14 |
Verplaatst naar: Problemen met App Store programma's.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:37. |