//

Foutmelding App store!

Foutmelding App store! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Gisterenavond een Iphone 4 (16gb) met abo gekocht bij Vodafone (ik had geluk, er was net een nieuwe lading binnen gekomen dus kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-11, 11:54
MarijnBel MarijnBel is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard Foutmelding App store!

Hallo allemaal!

Gisterenavond een Iphone 4 (16gb) met abo gekocht bij Vodafone (ik had geluk, er was net een nieuwe lading binnen gekomen dus kon er gelijk een meenemen!)

Alles opgestart etc. En toen wou ik graag WhatsApp op mijn nieuwe telefoon installeren! Ik had al een itunes-account die ik gebruikte voor men ipad, dus ik ga naar de app store, ik klik op 'kopen'.. ik log in.. en dan krijg ik de melding:

"Neem contact op met Itunes Support om deze transactie te voltooien"

Ik bleef die melding maar krijgen! Daarna heb ik gekeken of het werkte als ik 4.3 erop zou zetten.. Maar dit hielp ook niks!
Iemand enig idee wat ik moet doen? Beetje zuur als ik geen betaalde apps zou kunnen kopen!

M.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-11, 13:29
MarijnBel MarijnBel is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Niemand? ..
  #3  
Oud 14-03-11, 23:46
AngelaS AngelaS is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Toevallig heb ik dit weekend ook een Iphone aangeschaft, maar via Telfort. Ik kreeg bij het downladen dezelfde foutmelding, maar ook alleen bij het aanschaffen van WhatsApp... Ik kon een aantal andere Apps wel aanschaffen.

Ik heb contact gezocht met Itunes Support, die konden mij (nog) niet helpen.

Na een tijdje bedacht ik me dat ik ook Apps kan aanschaffen via de Iphone. Ik heb vervolgens WhatsApp gekocht door deze te downloaden op mijn Iphone. (dus gewoon via het pictogram "Appstore")

Het werkt voor mij wel en hopelijk voor jou ook!
  #4  
Oud 14-03-11, 23:49
AngelaS AngelaS is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Trouwens ik kon wel andere betaalapps kopen. Alleen WhatsApp deed moeilijk. Ik dacht ook dat daar het probleem zat en specifiek om die reden een paar andere betaalapps aangeschaft...Dat ging probleemloos!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app store foutmelding: geen veilige verbinding, controleer datum en tijd mdecocq iPhone Apps 6 25-02-11 12:32
Windows: Foutmelding iTunes Store (Error 50) datoni iTunes 14 09-05-10 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.