App blijft op download scherm staan discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn best gedaan, maar kon zo 1, 2, 3 niets vinden. Het volgende: Sinds gisteren wou ik updates uitvoeren voor 3 apps. Nadat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App blijft op download scherm staan
Ik heb mijn best gedaan, maar kon zo 1, 2, 3 niets vinden.
Het volgende: Sinds gisteren wou ik updates uitvoeren voor 3 apps. Nadat ik het gedaan had ging deze niet meer verder en zijn de overige apps (die nog niet gestart zijn) niet te openen. Het lijkt erop dat alles blijft steken. Ik heb geprobeerd om nieuwe apps te downloaden. Maar ook deze worden niet zichtbaar op mijn telefoon. Ik heb al geprobeerd om een nieuwe synchronisatie uit te voeren, maar ook dit heeft niet gelopen. Iemand die me hiermee verder kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk helpt een 'harde' reset. Beide knoppen, home en de sleep knop, indrukken en ingedrukt houden tot je het apple logo zie.
|
|||
|
|||
Bedankt! Het werkt weer.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ja hoor. Dit is net als je aan/uit knop van de computer langer ingedrukt hou en de computer opnieuw opstart zonder dat alle open programma's worden bewaard.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app blijft op laden staan | rob-iphone | iPhone Apps | 3 | 28-04-11 15:40 |
App. Store app blijft op zoeken staan | KayaS | iPhone Apps | 0 | 23-07-10 12:24 |
app blijft staan op wachten | vers | iPhone Apps | 5 | 26-05-10 19:07 |
Iphone app icoontje blijft staan na deleten app | menno20 | iPhone Apps | 5 | 02-02-09 00:05 |
Windows: Download Itunes op Iphone blijft staan! | Stengsio | iTunes | 3 | 30-01-09 19:29 |
|
|